2013. július 1., hétfő

Reggeli

Ez amúgy nagyon jól néz ki, de valaki tényleg megtud egyedül enni ennyit reggelire? Jó, ha nagyon éhes...de nem tudom...A látványtól is jóllakok, vagy kb. a fele is elég lenne, pedig én is tudok ám sokat enni, hajajj.


Végül is az enyém se volt kevés, mától elkezdem újra az almaecetes vizes kúrát, bár nem tudom minek, egyelőre egy hétig tervezem, aztán meglátjuk. Hát, ha elvileg tényleg egészséges, akkor nekem okés, mert elvileg az. Plusz ha étkezés előtt iszok meg egy bögrével, akkor máshogy szívódik fel a táplálék? Meg talán tisztít is? Amúgy méregtelenítő teát akartam venni, hogy úgy valami tisztításos dolgot, hátha jobb lesz, meg tényleg sok lerakódott cucc van bennem, ami nem kéne. Az almaecet felmarja a zsírt, nem? Nem tudom. 
No mindegy, ártani csak nem árt. Mert nem fogom túlzásba se vinni, meg sokáig se, így meg pont jó lesz, remélem. 

Jövőhétre azért megfontolom a teás dolgot, csak nem értek hozzá és nem is tudnám, milyet vegyek. Majd még utánakeresgélek. Plusz amúgy már egy hete nem, de előtte citromos vizet ittam mindig, az se rossz, csak múlthéten nem volt citrom, meg nem is vettünk, úgyhogy így nem ittam. Az még abban a nagy melegben jól is esett. Csak az savasít, ha jól tudom és az sem jó, ha mindig azt innám, gondolom.

De miket ettem ma..ja, igen. Light túró + meggy, aztán ittam egy pohár kapucsínót is, óóó és egy fél zsömlét is sajnos.  Amúgy kb. délben keltem, meg nem is voltam annyira éhes, mert igazából előtte ittam még vizet is plusz az almaeceteset, inkább csak megint "ehetnékem volt".  Kivételesen most se vagyok, vagyis még tele vagyok a reggelivel, azt hiszem.

Ma már csak gyümölcsöt max, meg ihatok még egy kapucsínót és víz. Meg már 2 óra van...És ugye 4 után neme ennék már. Amúgy, ha "nagyon éhes vagyok/leszek", lehet, hogy 5-re emelem a "nem eszek már utána" dolgot, mert úgyis nagyon későn fekszek le aludni, azért nem akarom annyira nagyon kínozni se magam. Hajnali kettőnél előbb nem igazán alszok, de 3-ra is sokszor kitolódik. Sőt, az elmúlt napokban mind a kétszer 4 után tudtam csak elaludni. Ebből tegnap előtt még majdnem 11 óra volt, amikor azt a gyümiset ettem, tegnap meg 8-9 körül elrágcsáltam egy almát.

Deee maaa új hónap, új hét, új lehetőség. Tiszta lappal indulok. Úgy is volt, hogy majd mától találok ki valami rendszerességet, hát nem agyon jött össze, de azon vagyok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése