2013. július 6., szombat

Questions?

Igazából nem tudom, mit tudnék még tenni, mert nem szeretném, hogy csak erről szóljon a nyaram...bár remek lehetőség. Sokat gondolkodok amúgy vegyes dolgokon, úgy mindenen. Ezen az egészen főleg. 

Ér-e egyáltalán valamit ez az egész?
Megéri-e? (hát hogyne érné...)
De meddig csináljam még?
Szeptemberre lesz már valami látható eredmény?
Vagy mikor?
És ki fogja látni? Én is?
De miért eszek ilyen sokat?
Még kevesebbet kéne?

0:00...*kívánj valamit*

Szervezek programokat is, persze, figyelme tis terelek, ha tudok. Gondolkodtam még megint a tisztító teán, vagy min. Nem tudom. Minden reggel éhgyomorra megittam a héten egy pohár almaecetes vizet. Ma volt a legrosszabb. majdnem hánytam tőle. De nem tudom miért. Mindig úgy iszom meg, hogy gyorsan és próbálom közben bemesélni magamnak, hogy ez csak narancslé, ez csak finomság, ez csak sima víz, ez csak egy alma, ez egészséges, ez jó lesz.  Tán kevés a napi egy adag? Nem tudom.

Igazából csak mindenről annyit tudok, amennyire utánaolvasok. De hol ezt írják, hol azt. Nem tudom már kinek vagy minek higgyek. 

Eddig mindig a saját szabályaimmal mentem valamire is. Képtelen lennék egy normál diétát csinálni. De sokszor a sajátomat is megszegem, aztán meg megbánom. Hajjaj.

Viszont lebeg előttem a cél...És a erősebbik felem csak azt sugallja, hogy így tovább, menni fog, aztán jó lesz visszatekinteni, hogy jajj de jól döntöttem...De olyan messze van még...De ki kell tartanom...

Untitled

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése