2013. július 16., kedd

Part II .

Ma fél órával többet edzettem, mint tegnap, azaz 7,5 órát. És ez sokkal keményebb volt...Kismilliószor keményebb! Reggel szerintem örülök, ha feltudok kelni az ágyból. Aztán utána jobb lesz, de mindig a 3. nap a legfájósabb. Szóval juhhú, holnap a halálomon leszek már még nagyobb erőbedobással edzés ! 

Az ételmennyiség már durvább, ma 700 - 900 kcalnyit ettem, váratlan dolgok miatt. Ez olyan rossz érzés, mert bakker, nem ezért edzek, hogy este mindent elrontsak. Semmi értelme a napnak így, mert utána úgy is tönkre teszem. Emiatt kivagyok akadva magamra, azért mégis csak. 

Mondhatom, hogy holnap leedzem, csak hogy reggel fél kg-gal többel ébredtem, mint tegnap amúgy, hát holnap mi lesz így? Lehetséges izomra hízás is, de az is kitud idegelni, ugyanis pont ez az, amit nem akartam. Hogy amit lefogytam visszajön még 2433934954395 kg izomban. Tudom, hogy az izom jó, deee akkor is ! És annyira tudtam, hogy ez lesz, mindig ez van....

Na mindegy. Vagyis nem, de hát nem tudok mit csinálni. Enni is muszáj az energia miatt, csak hát azért na. Aludnom kéne többet inkább, csak az nem mindig lehetséges. 

Hát hajrá én, remélem holnap valamivel ügyesebb leszek már, meg úgy amúgy is, nem kéne ezt...Mert eddig csak híztam. Szerintem látványra is. De lennék most itt:

My Fashion WORLD | via Tumblr

4 megjegyzés:

  1. Ennyi edzés :O belehalnék...kemény vagy!

    üdv: Réka.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg kevés ez az edzés, én is bírnám, simán :D

    Kata :D

    VálaszTörlés