2013. július 6., szombat

Unalmas, tudom, tudom.

Tudom, hogy unalmasan írok. És tudom, hogy csomó minden összevissza és ilyesmik. Tudom, tudom. Én se olvasnám a blogomat amúgy. Nem tudok érdekesebben, izgibben írni, mert erről nem is lehet...Ja, de, olvastam már művészieket, de én nem tudok úgy...

Sajnálom...én csak írok...ami jön...És első sorban azért kezdtem el blogolni, hogy nekem segítsen...már amennyire tud...

Úgyhogy elnézést kérek sokadjára is azoktól, akiknek nem tetszik, de nem tudom, hogyan változtathatnék rajta, mert tényleg nem...De ha valakinek van valami ötlete (főleg akik meg is jegyzik ) kérem, mondjanak valamit, megteszem a kedvükért. Próbálom nem magamra venni, de azért igen csak rosszul esik, amikor tényleg tudok valamit magamról, beismerem, és még hetvenen közlik ötvennyolcszor. 

Olvasgatok én is másokat és lenyűgöző egy-két iromány, meg tehetség és ilyenek, de ahhoz tényleg kell tehetség is. Sajnálom, hogy ez nincs meg bennem.

Persze vannak olyan emberkék, akik kedveseket írnak nekem, nekik köszönöm, mert ez tényleg kedves és köszönöm a mindenféle szépséges szót és gondolatot is <3

Tumblr | via Tumblr

2 megjegyzés: