2013. július 21., vasárnap

V - a - s - á - r - n - a - p

Ma kissé túlzásokba estem, bár ez várható volt. Azt hiszem, hogy jósnő vagyok. Ú, ki gondolta volna, hogy Léna elrontja :O Áhh, senki. Ezer dínó körül tuti ettem...Lesz majd sport, na de, na de.

Amúgy néztem magam a tükörben, és annyira jól nézhetnék ki, hogyha hosszabb lábaim lennének...És magasabb lehetnék...csak a lábam nem illik abszolút a képbe. Csípőcsontig majdnem jó, csak annyira elrontódik így az összkép. Most csak az alakomról beszélek, az arcomat hagyjuk, az reménytelen. 

Sose fogok jól kinézni, mert már nem sok ötletem van, még jó, lefogyok 6 kg-ot pl, ki tudja honnan, de az alacsonyságom és a ronda arcom mindig idegesíteni fog...és ez olyan rossz...De bár fogynék legalább...Hogy amin változtathatok, legalább az nézzen ki valahogy. Hogy az összkép a vékonyabb lábak felé változzon.

Csak amúgy az elmúlt hét után az eddig is izmos lábam még izmosabb lett, amúgy még a picit plötyis részek is teljesen izmossá épülődtek, szóval esküszöm jól nézne ki, ha hosszabb lenne és nem ilyen tömzsi. Ezen nem változtathatok, de ha pl. 5 cm-mel magasabb lehetnék és a lábaim lennének hosszabbak, akkor még ezt a súlyt is elfogadnám, hogyha belenéznék a tükörbe és tetszene, amit látok. Mert akkor kit érdekelne, hány kg vagyok, hogyha jól érzem magam.

Ez meg így lehetetlen ugye. És úgy gondolom, hogyha lefogyok annyira, amire szeretnék, csak akkor lehet majd rá esélyem. De ha folyton mindent elrontok....Akkor nem lehet fogyni....Vissza kéne rázódni most már, de úgy rendesen, egyetlen egyszer szépen végigcsinálni, aztán meg tartani.

Készítek egy újabb, mondjuk 20 napos táblázatot, tervet megint, mert muszáj valamihez tartanom magam. Nem jó ez a kb-s dolog. Szóval holnap hétfő, talán egy új kezdet. De már ma elkezdhetem benti sporttla, illetve folytathatom, csak holnaptól normálisabban.

Hát akkor hajrá, Béna-Léna .

Untitled | via Tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése