2013. július 2., kedd

Megzakkant.

Annyira sajnálom...deee tényleg...Ma totálisan megzakkantam. 940, azaz kilencszáznegyven kcalnyi "dolgot" vittem ma be a szervezetembe....Pedig milyen jó nap volt tegnap:(

De hát ez már majdnem ezer...60, azaz hatvan kcalnyi külömbség. Szörnyű vagyok, nagyon béna, elrontottam. Mert ezt nagyon nem kellett volna. Hirtelen, amikor összeszámoltam, ezt fel sem fogtam, hogy miiind maa.

Persze 4 előtt történtek a dolgok, de hát ez ezek után már mellékes. Az meg már főleg, hogy amúgy ma sétáltam 10 km-t és keményen edzettem 6-tól 8-ig, csak két órát, mert megint elbénáztam az időt -.-

Túl jó volt az a tegnapi nap..hát kellett nekem elrontani...Meg is érdemlem, ha ennyire nem tudom magam modorálni már, tényleg. De nagyon elkeserít. Mert megint csak az jön elő, hogy milyen béna vagyok és semmirekellő, mert nem tudom normálisan csinálni és kellett ezt a keddet is elrontani. 

Léna bajban van....

(1) Coups de cœur | Tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése