2013. július 5., péntek

Az elmúlt 5 nap...

Annyira igyekeztem, de olyan semminek érzem az egészet....Jobban kellett volna....És valamiért tök fáradt vagyok....pedig ez olyan nem megszokott tőlem, hiszen semmi olyat nem csináltam.


  • 5 napi edzési idő összesen :  ~ 15 órányi
  • kcalok kb:  500 + 940 + 100(?) + 500 + 500 =  ~ 2540 
  • megivott folyadék: 4 + 4 + 4 + 3 + 3,5 =  ~ 18, 5 liter

Egyik reggel hol fél kg-gal kevesebben, hol fél kg-gal többel keltem. Ma pl pont többel. Jó-jó, 5 nap alatt nem várunk csodát, de na. Ma alig edzettem és közepesen ettem. Mégsem érzem jónak ezt az 5 napot. Már mindjárt éjfél, mégis úgy érzem, hogy tele vagyok...De ma 6-kor ettem utoljára....Muszáj volt...Soha, semmi nem muszáj. 

Az edzéseket komolyan veszem, szigorú vagyok magamhoz. Kemény 3 óra edzés naponta az tényleg annyi. 2 nap volt eltérő kevesebb -több arányban, de lényegtelen. Holnap csak itthon tudok sportolni plusz bicikli. Ennék én keveset, de főznöm/sütnöm kell, anya nem ér rá, elmagyarázott egy pár dolgot és holnap nekem kell megcsinálni...Holnap fast napot szerettem volna tartani...De hát ez így nem fog menni. Bele kell kóstolnom, stb. Viszont egészséges lesz a menü, még nem is pontosan mi-hogyan, de hát mást úgysem hajlandóztatok elkészíteni, de nem is kell, szerencsére. 

Vasárnap pedig pihenőnap. Nem lesz alkalmam edzeni egyáltalán, egyéb elfoglaltság miatt. Ez azt jelenti, hogy ennem se kéne sokat, mert nem tudom eldolgozni, max sétával. 

A jövőheti tervek pedig...még majd átgondolom, hogyan tehetném jobbá. Egész jövőhéten mehetek ugyanígy napi 2-3 óra kondiba + bicikli + egyéb dolgok megint. DE ki kéne még találni valamit, mert ez így nem elég a fogyáshoz. És nemsokára már kéne valami eredmény, valami, ami látványos is. 

Ma amúgy tök fincsi citromos gyümölcssalit csináltam, mármint nem nagy cucc, alma és körte volt benne főleg és imádom megsavanyítani a dolgokat egy kis frissen facsart citromlével. A maradék citromdarabokat pedig mindig kikanalazom a sárga kis sapkából. A másik felét citromos víznek csináltam meg. Fincsi, savanyú, hűsítő, minden egyben. Szeretem. 

Zitronenschiff


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése