2013. július 14., vasárnap

Nap.Vasárnap. Baracknap.

Ma csak barackot ettem és egy db müzlit. Kb. délben keltem és reggel már éreztem, hogy kezdek ürülni, még ne egyek  egy darabig és jó lesz. 3 körül ettem a barackokat, nem tudom mennyit, olyan ötöt tuti. Aztán még négy előtt a müzliszeletet. 

Azóta nemrég még ettem egy pár szem barackot, úgy 3-at, de még sokáig fent leszek, addig talán megemésztődik valamennyire és nem kínoznak nagyon. Tanulni kell az esetből. Ma meg már nem hánytatom meg magam. Amúgy kicsit vicces, hogy még tegnap 2 óta is érzem azt  a borzalmas ízt, fuuj. Nem tudom, hogyan lehet ezt eltüntetni...Rosszabb, mint a fokhagyma. 

Ma viszont elég keveset ittam, olyan 2 liter körül, picit többet. És nem igazán mondhatni, hogy sportoltam volna ma.  

Na de holnaptól változás! Edzés téren tuti, még ha akarnám se tudnék 6-10 óránál kevesebbet edzeni a héten, muhahhahahha. A kötelezőkön kívül ha sikerül betartanom még egy-két dolgot, akkor sikerülnie kell...Jó kis hét lesz! Vagy nem..Majd meglátjuk. Nincs jóslás, mindent meg kell tennem. 

Most pedig nehogy be merjek zabálni, mert még egyszer nem viselem már el !

 Peach

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése