2013. július 8., hétfő

Ó, egy újabb hétfő, egy elrontott este

Diabetikus házi eperlekvár, egyszerű barna zsömle, mínusz 30 % cukrot tartalmazó epres activia és én most eszek. Azaz az előbb ettem, kilenc órakor. Hát normális vagyok? Nem, nem vagyok az.

Csak hogy az a helyzet, hogy egyszer csak nagyon éhes lettem, amikor megláttam lent az asztalon a  sok kaját. Majd végiggondoltam a napomat és rájöttem, hogy ma tényleg véletlenül nem ettem semmit? Aztaaa. És tényleg nem, csak 2 kávét ittam, az is olyan porosat, így 100 kcal mégis volt már bennem.

Hááát hogy történhetett ez meg? Igazából tök jó napom volt és tök jól elfoglaltam magam. Minek is mentem be a konyhába? Eszembe se jutott volna, és milyen jó lett volna már, ha "elfelejtésből" nem ettem volna ma semmit. Legalább már többet úgysem eszek, talán ez nem is jön ki 500-ra. De én mégis kilenckor zabáltam..hülye vagyok.

Egy kis esti sportot beszorítok, azt hiszem. Muszáj lesz, főleg ezek után, ugyanis sajnos ma nem tudtam rendesen edzeni. Most olyan ideges vagyok emiatt. Meg azért akkor se normális ilyen későn enni, ezt már megint elrontottam. 

snob

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése