2013. június 30., vasárnap

Krokodil

Ma annyiraa béna voltam, biciklizés közben elbámészkodtam egy torony felé, nem vettem észre, hogy elkanyarodik a kormány és az út szélén a semmiből betonoszlopok tűnnek elő, amire már odakaptam volna a fejem, késő volt. A bicikli egyenesen nekiütközött az oszlopnak, én pedig szabályosan átestem a kormány felett, konkrétan az úttest közepére.

Congratulation!

Pont egy forgalmas út volt ráadásul, én ott ültem az aszfalton, a kocsik meg sorba-sorba kikerülgettek. Persze, hogy felakartam állni, de hirtelen nem tudtam.  Már az ezredik autó ment el mellettem, amire az egyik vette a fáradtságot és megállt, nagyon kedvesek voltak, megkérdezték, hogy jól vagyok-e meg hogy hívjanak-e segítséget, de ekkora már pont összekaparósdiban voltam magammal, kihúzódtam az út szélére és a  biciklit is rángattam magammal, majd felültem a betoncuccra.

Lindeh

- Nem, nem, köszönöm jól vagyok. 
- Biztos?
- Igen, igen, tényleg.
- rendben, csak vigyázz, nehogy elüssön egy autó.
- Igen, rendeben, köszönöm, vigyázok. 

Igazából nem lett volna értelme mentőt hívni, mert semmi komoly nem történt, szerencsére jól vagyok. Nagyon beütöttem a lábam, van is rajta egy lila folt, de csak az a pillanatnyi fájdalom suhant át bennem, ami úúúgy fáj, aztán jobb lesz. Tényleg nem történt semmi komoly, szerencseee, nagyon is. Csak szegény bicikli karcolódott meg itt-ott, jajj, pedig úgy vigyázok rá évek óta. A lámpák is letörtek, ment pont úgy ütközött neki.

Még félórát szenvedtem ott elüldögélve, majd továbbfolytattam az utamat. Kellett nekem elbámészkodni...Amúgy akkor a szél volt...alig haladtam kb...Ha egy helyben állok, szerintem visszafele vitt volna magával, nem, nem azért mert könnyű vagyok (főleg biciklivel), de tééényleg nagyon fújt, meg is lepődtem. Persze nem adhattam fel, ma muszáj volt 3 órát letekernem.

Egyébként nem azért, de milyen már, hogy valaki ott fetreng az út közepén és nem, nem megáll az autós, hanem kikerül? Nem hazudok, hogyha azt mondom, 20 kocsiból egy állt meg. Legalább egy megállt azért, legalább egy értelmes ember. Vagy ez csak nekem ilyen alap dolog, hogyha ilyen történik, azonnal megállok és megkérdezem mi történt, nem hajtok tovább ezerrel? Hát, nem tudom.

2 megjegyzés:

  1. Sajnos nem te vagy az egyetlen, aki ilyen helyzetbe kerult, egyre tobb ilyenrol hallani. Orulok, hogy nem lett nagyobb bajod(:

    VálaszTörlés