2013. július 4., csütörtök

100

Már legalább egy órája ébren vagyok, magamtól keltem fel...Egyszer még 4 felé is, mert olyan szörnyűséget álmodtam. Az éhség teszi ezt velem....Emlékszem már. 

Még alig nyolc, de már bennem van egy magos-finom-barna-imádom-paradicsommal-nyamiii dolgocska, peedig alig 8, pontosan annyi, 8:00. És ez így már legalább 150, kora-kora-hajnali reggel. Illetve éhgyomorra mindig iszok AE vizet, az is van már bennem. Plusz elkészítettem egy citromos vizet is, de már szétpukkadok. Pedig alig ettem. Máskor 8242x ennyitől se lakok jól, mint az tudható.

Hát, még nem tudhatom, hogy alakulnak ma a dolgok, ugyebár, bármi megtörténhet. És itt bámul tőlem nem messze a nagymamám tegnapi epres-krémes überfinom sütikéje, amiből tegnap nem ettem. Azt szeretné, hogy megegyem...olyan csúnyán bámul...Lehet előbb fal fel ő engem, mint őt....Áhh, bele se férnék, haha. 

De én nem akarom megenni...Na persze, ezt se hiszi el senki.

stay strong and be a warrior

Mindenesetre ez a bűvös századik bejegyzés, juhhú, mennyit írtam már. Köszönöm mindenkinek, aki olvasgat/olvasgatott. Sokszor gondolkodok rajta, hogy ugye valahol mégis magamnak kezdtem el írni, hogy kiadhassam, levezethessem magamból e pár evéses-fogyásos-gondolatos dolgot és hogy vajon mennyire nézhetnek hülyének az idetévedők néhány értelmetlen bejegyzésem miatt. Vagy hogy a hosszúakat is elolvassák-e, vagy nem, mondván, hogy "túl hosszú és uncsi". Szerintem én sokszor tudok unalmasan fejtegetni, ezért megértem. Meg úgysem olyan izgik általában ezek a dolgok. No mindegy.

Mindenesetre (már megint ez a szóó, hajaj)  köszönöm szépen mindenkinek, aki idepillantgat :) Mindenki ehet a képzeletbeli virtuális ünnepi tortából ^^ Nagyon finom, hihii :D És egyben varázssüti is, mert aki beleeszik, nem hízik egy grammot sem ^^ Dejóóóó :DDD Igen-igen jól vagyok ^^

1 megjegyzés:

  1. Juhhú, köszönjük a tortát *.* Még további 100 bejegyzést legalább! :D

    VálaszTörlés