2015. március 4., szerda

Március 3., kedd

- Viszonylag tök sokat aludtam éjjel, juhú, 6-7 órát kb :D
- Reggelire magos, barna kenyeres szendvics + zöld kávé
- "Ebéd": kávé tejjel, dm-es kekszes fehérjeszelet (ezt amúgy imádom, kár hogy olyan sok kcal, viszont tök laktató és finom, meg fehérjés, szóval nem gáz, úgy döntöttem, néha belefér )
- Aztán valamikor 4-5 körül, amikor hazaértem: joghurt és még egy szendvics :/
- 3 liter víz
- este elvoltam, így becsúszott 1 pohár bor is
- este hazafelé jövet 10 perc sprint(nagyon gyors voltam*.*) és ma szándékosan közlekedtem gyalog egyes helyekre, úgyhogy 10 km gyaloglás plusz

Hát, ez se egy überkirály nap, de azért haladok, nem ettem már 5 óta, csak bort és vizet ittam :"D

Nem mondom azt, hogy holnap jobb lesz, mert akkor tuti nem, nem ígérgetni kell, hanem cselekedni O:) Nem tervezek konkrétat, mert az sosem válik be.

Viszont...rájöttem, hogy nem akarom magam éheztetni, jó, kicsit gázos volt ez a 2 nap kajailag, de azért előtte is elég egészséges volt. Na, a lényeg, hogy mivel bulimiás se akarok lenni (hányás, hashajtó főleg), és igen, több sport, de lehet kéne valami táplálékkiegészítő, ami elősegíti/segít a fogyásban. Konkrétan nem tudom még mi.

Most jön egy kis közönségi segítségkérés ^^

Valaki tud valami jót? O:) Ilyen vitamin féle, nem gyógyszer, csak éritek, ilyen nem káros, hanem tényleg valami olyan, ami segíthet a sport + egészséges életmód mellett O:) Na és ne legyen nagyon drága azért. 
Meg gondoltam vmi méregtelenítő/tisztító kúrára, néztem is ilyen gyógyteákat a DM-ben. Salaktalanító tea, azt ilyen tavaszi megújulásra is ajánlják vagy valami hasonlókra gondolok. Valakinek ilyesmi ölet/tapasztalat? Márka,érdemes-e egyáltalán? 
Illetve, mályvatea tapasztalat? Tényleg hashajt? Akkor is, ha valaki már immúnis hashajtó teára, meg minden másra? De ez is jó lehet tisztító kúrához? 

Köszönöm szépen előre is a válaszokat <3 Email is jöhet, ha valaki szeretne mesélni :) Bármi tapasztalat vagy ötlet jól jöhet ^^

Szóval nem szívesen éheztetem magam, de van elég mozgás, így valami kiegészítő, ha létezik normális, akkor jól jöhet szerintem. 






2 megjegyzés:

  1. Hát, Lénusom, bevallom őszintén, nem nagyon támogatlak alapból a fogyásban sem, mert annyira gyönyörű vagy (és akik tudják hogy nézel ki tuti szerintük is), az alakod is annyira szép így, izmos, formás, kb nulla zsír van rajtad és olyan szép vagy, tényleg. Plusz olyan vagy, akiből kb sugárzik, hogy milyen kedves, emberszerető, barátságos <3

    Na, és ez, hogy tablettákat szedj, ne már :/ Szerintem folytasd a normál életedet és ha mondjuk 1-2 hónapon belül nincs változás, menj el hormont nézetni, nehogy azzal legyen gáz :/ A másik meg tényleg tök szép vagy, de ha én ennyit edzenék és ennék, anorexiás lennék simán, de szerintem bárki. Úgyhogy ne hibáztasd már magad <3

    Értem én hogy jövőd függ tőle, de azért vegyék már figyelembe, hogy milyen áron tudnál lefogyni csont sovány kategóriába.

    (zsazsa voltam, csak hogy tudd :D )

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsazsa <3

    Hát ez mind nagyon kedves tőled :") <3 De a fele sem igaz, csak túlzol a jókból <3

    Hát én se szeretnék igazából, elhiheted :(

    Az lesz valószínűleg...ha tényleg semmi változás...

    Aranyos vagy <3

    Lesd meg majd az e-mailed ^^

    VálaszTörlés