2013. július 1., hétfő

Étel, étel, főtt étel

Amúgy nem lehet azt megtenni szerintem sem, hogy valaki egyáltalán ne egyen főtt ételt. Fogyókúránál is fontos, nem lehet csak joghurton, gyümölcsön, kekszeken és vízen, teán, kávén élni.

Nyilván én sem eszek mindennap, mert hát neem, sőt, sokszor kedvfüggő, de bele kell szorítani, egy héten egyszer minimum jó lenne, tudom, hogy az lennel a normális, ha minden nap vagy minden második nap, de azért azt mégse :D 

Tegnap pl. pont ettem grillezett csirkét és salátát. De szeretem a  párolt zöldséget, akár valami light-os leves, talán gyümölcsleves, de ha nem olyan izé, mást is megkóstolok, vagy lecsó, vagy bármiféle rántott zöldség is jöhet. Meeg szeretek recepteket nézegetni, úgyhogy olyan szokott lenni, hogy találok valami jót és akkor kipróbálom ^^

Szóval a lényeg, hogy a főtt ételeket nem lehet teljesen kizárni, persze azért itt nem a mindenféle zsíros húsételre meg krumpli meg ilyenekre gondolok, azokat hát hogyne lehetne .D Főleg, hogy én nem is szeretem az ilyesmit, tényleg nem. 

Rájöttem amúgy, hogy sok étel nem is hiányzik. Emlékszem, hogy mennyire imádtam kicsiként a gulyáslevet és a sültkrumplit, a kedvenceim voltak, akkor még vékony voltam, de még milyen...Mindig is furának néztek, hogy "miiii, ez a kislány szereti a gulyáslevest...?! Hát, mi meg azt hittük, hogy alig eszik bármit is..." - Ohh, dehogy, eszik ő rendesen! " Azért régen is válogatós voltam, de ami most megy..jajj :D
De a g.levesre pl. már 3 éve rá sem tudok nézni...A krumpli pedig egyáltalán nem hiányzik az életemből. Tavasz elején ettem utoljára és amúgy tényleg, amennyire szerettem, most annyira utálom a sültkrumplit...Nem tudnám megenni, ha elém raknák.

♡ Indie ♡
no...

Nagyon sok étellel vagyok így. Vannak olyanok, amiknek már úgymond "elfelejtettem az ízét" így pont igaz ide az a mondás, hogy "Amiről nem tudsz, az nem fáj". És nem is akarnám megkóstolni sem. Míg másnak tök normális, hogy szereti a hamburgert, pizzát, gyrost, kínait, de nem csak gyorséttermit, ezekben nekem meg pont az a normális, hogy nem szeretem, nem kérek. 

Furának néznek egy mekiben, amikor csak salátát kérek. Pedig ebbe semmi izé nincs szerintem, amit ott művelnek, az sokszor gusztustalan. A hús konkrétan egyenlő egy szivacsdarabbal, egyszer azt a nagyobb salit kértem és úgy nézett ki hozzá a "grillezett hús". De ezzel sok, nem fogyózó ember is így van, nem? Sokan nem szeretik ezeket a kajákat. Viszont a mekis saláta szerintem nem annyira vészes, simán fogyasztható. Persze jobb a saját, blabbalablaa, de ezzel tényleg nincs olyan nagy gáz szerintem.

Benne van nyilván a fogyásra áttért gondolat is, de..nem tudom.  Sokkal jobban rajongok az egészséges dolgokért, imádok mindenféle salátát, gyümölcsös és zöldséges dolgokat. Illetve ami sosem megy ki belőlem,  szinte mindenféle süteményt, na az édes viszont bármikor jöhetne, de ezeket meg kontrollálom vagy nem eszek most, nyilván. Több-kevesebb sikerrel sikerül is néha:)

Nos, hát, szerintem bennem nincs semmi fura, csak kerülöm az egészségtelen dolgokat, ha lehet és jobban szeretem a fincsi és egészségeseket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése