2013. július 19., péntek

Öt napi összefoglaló


  • 40 órányi kemény edzés
  • 20 liter víz
  • 3600 - 4000 kcalnyi táplálék/tápérték
  • max 1 kg fogyás, de ez is hülyeség, mert nagyon nem...
  • plusz 8394894893 izom még....rengeteg izom...annál is több...amit még hétfőn picit "lötyögni" éreztem magamon, na most már tuti nem...csak nem mindenhol néz ki jól, az a baj

Hát így telt ez az öt nap.  Kár, hogy nem nagyon értem vele sok mindent el. Jó lett volna mondjuk még a napi 500-at tartani, de nem, erre képtelen voltam. Sőt, valamelyik nap kekszes trutyit ettem, ami 200 kcalos volt....Hát gratulálok magamnak, igazán.

| Myyy style

Hétvégére max napi 2-3 óra edzést tervezek pihenőnek, jövőhéttől pedig újra saját ütem. Jövőhéttől tervek kellenek, beosztás és újra írni. Ezt nem állapot. kell valami,a mihez tarthatom magam. Erre pedig fel kell készülni, úgyhogy tényleg pihenni, aludni fogok, plusz jó lenne valahogyan lelkileg is lenyugodni. Igyekszem. 

10 megjegyzés:

  1. Szerintem ez már nagyon gáz, amit művelsz. És még itt siránkozol, senkit sem érdekel.

    VálaszTörlés
  2. Azta de kemény. Én inkább csak gratulálnék, valóban kitartó vagy! :)

    Puszi, Lilla.

    VálaszTörlés
  3. Én többet is bírnék :D Azért nem vagy rossz Léna :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy, ilyen melegben ennyit edzeni...:D gratulálok!
    most biztos nagyon jól nézel ki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh, tényleg nem fogytam semmit, kb. ugyanolyan vagyok, max picit fittebb, de köszönöm szépen:)

      Törlés
  5. Te jóságos ég, szerintem te vagy a macskanő, mert másképp nem tudom elképzelni, hogy bírhat valaki ennyi edzést.

    =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, ugyan, féllábbal is kibírnád;)

      Azért köszi :)

      Törlés