2013. május 21., kedd

Eper, eper, eper



Hogy ehetik az emberek cukorral az epret? Szerintem annyi ..nem is tudom... ránézek és.. Az eper magában finom. Alapból édes és finom és piros és fiiinom. Minek rá cukor? Meg alapból a gyümölcsökre? Fuj. Jó, én amúgy elég finnyás vagyok, de ez tényleg nagyon nem szimpi :DD

De hát nem szép alapból magában? *.*

Large

Meg alapból utálom a cukrot, kávét is simán iszom, meg úgy mindent?! :D 
Bár ízlések és pofonok, nekem mindegy, ki mit szeret, én nem ítélek meg másokat bizonyos dolgaik alapján, mint amúgy az emberek, embereket, nem, nem célozgatok senkire amúgy :'D Igazából tényleg nem, ez csak eszembe jutott. 

Large

Ohh, a málna és a barack is finom ám, de még mennyireee...

És az eper és a kivi és az eperturmix és az eper mindenféle kombinációja se rossz :DD

Nem, nem, fogalmam sincs, mi ez az epermánia hirtelen :DD Vagy hogy ezt a bejegyzést minek is írom, semmi baj :D 

Large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése