2013. május 28., kedd

Érdekes, sok, kevés, félős, erős, erős, erős...

A mai nap folyamán eddig 4 óra mozgás volt. Pedig ez egy sűrű hétköznap és most gondoltam végig és uuu, ez tök jó. Az esti torna meg még nem is volt meg.

- 1 óra vegyes(futás, felülés, szökdelés..stb... mindenféle)
- 1 óra biciklizés
- 2 óra nagyon rendes, kemény edzés 

Az étkezés se volt annyira rossz, főleg ezekhez képest.

- tojásos, paradicsomos ebéd (100)
- müzlik ( 2x100 = 200)
- kávék ( 2x50 = 100) 

Tumblr_meuaaquuop1qh4p4io1_500_large

  • Összesen: 400 kcal 


Annyira félek, hogy valamikor binge lesz ezekből...de pl. most mindjártéhenhalok tökre nem vagyok éhes, azaz annyira nem, hogy most egyek még bármit is.  Meg ma még véletlenül jól is laktam ezek után nem voltam egyáltalán éhes.

Ja és persze megint majdnem 4 liter víznél tartok. Fontos, fontos! Inni kell, inni jó.

Mérleg ügyben viszont semmi változás...de ha megint picit így visszafognám magam, meg hasonló napok lennének, mint ma, szerintem kicsit azért fogyhatok...A bizonyos kitűzött napig. Sajnos be kell ismernem, hogy amúgy addigra nem fogok annyit fogyni szerintem, mint szeretnék....Mindjárt félidőnél járok és eddig alig volt valami. De valameddig úgy is eljutok, ha folytatom, és utána sem fogom feladni. Aztán meg nem tudom.

Mindegy, most nem is lépek annyira előre, a jelenben vagyok és továbbá is megteszek minden tőlem telhetőt.  Azaz megpróbálok. Muszáj, muszáj, muszáj. Ja és persze ami lassú, de biztos, az sokkal jobb, mint a gyorstempó, szóval tényleg próbálok nem ideges lenni, meg ilyenek, csak szépen, nyugodtan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése