2013. május 25., szombat

Összehasonlítós

Van ez az összehasonlítós kép, amin az egyik nemtúl vékony a másik vékony rajz. Kicsit beleszerkesztettem, hogy én szerintem mennyivel vagyok másabb a dagibbnál, csak nem tudom teljesen olyanra, mert nekem normál állaotban tényleg nem a hassal van a baj (amikor nemzabáltam magam tele, persze), egyszer írtam is, hogy tényleg majdnem el is fogadnám úgy magam, de nem, mégsem, mert a lábak-fenék-ésígyalapbólcsípőtőllefelé borzalmasak. Egyébként szerintem ez a rajz annyira nem is dagadt..mármint inkább átlagos, dehát....Csak ugye én sem átlagos, hanem vékony szeretnék inkább lenni...

Csak még olyan messze van....

A jobb oldali viszont tényleg, vékony és vékony. De én meg most még azért vagyok dagadt, mert a bal oldalinál még rosszabb a helyzet, és hasból már nem annyiraaa sok kéne, de a többiből igen, szóval....



Nos, tehát szerintem kb. így nézek ki, csak még dagadtabb és rondább, meg úgy amúgy is. Szóval mégsem, de majdnem. Ezzel inkább csak a nagyjából létező kül.-et próbáltam ábrázolni a két bal oldlai között. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése