2013. május 17., péntek

Péntek, 13

Talán kicsit vigyáznom kellene és vissza 500-ra, mert megígértem,  hogy normálisan csinálom végig és persze, lehet kevesebbet enni, de nem szabad túlzásba se vinni. Csak normálisan és szeretném magam ehhez is tartani, holnaptól megint.


Jó, nem mintha ártana a kevés kaja, de akkor is.
Szerdán volt az a binge...hirtelen 10 nap után ugye nem volt jó valószínűleg a szervezetnek sem....És akkor éjjel már rosszul voltam, másnap, azaz tegnap csak 150-200 kcalt ettem, plusz tegnap tényleg sportoltam azért, este volt ráadás bőven, ma meg mivel 5 után értem haza, úgy gondoltam előre, hogy ma tényleg  fast lesz.

Aha, persze...Éjjel kettőkor már nagyon éreztem, hogy rosszul vagyok. Óránként felkeltem, mert alig kaptam levegőt, meg gyengének éreztem magam, meg alig aludtam, borzalmasan voltam....reggel 6-kor meg már keltem is. Én hülye, persze nem ettem...Nem mintha szoktam volna, csak a tegnap miatt ehettem volna azért, meg kb. éhenhaltam már amúgy, este óta, sosem volt ennyire ilyen, de mindegy. Csakhogy egész nap bakker, mint valami idióta, szédelegtem, fáradt voltam, hangosan korgott a gyomrom, és ilyen információk futkorásztak a fülembe, hogy keringés, meg ha nincs elég levegő a sejtbe, akkor keringésösszeomlás és meghal az ember, ugye. 

Én meg így alapból nem voltam jól, és erre a hírre így nagyon hirtelen annyira furán lettem, hogy elkezdtem levegő után kapkodni, meg minden, annyira féltem, hogy ma elájulok vagy valami...És ez csak fokozódott az idő múlásával, már majdnem hogy sírtam,  hogy menjek már haza, nem baj ha 5 óra lesz, ennem kell, ha csak kicsit is, mert szerintem alapból lement a vérnyomásom is, tiszta fehér voltam, meg minden, nagyon nagyon siettem haza.

Jó, nyilván nem esek össze azért, mert hát csak 13 napja van ez, de muszáj 500-at ennem, mert nem akarom, hogy bajom legyen....És tényleg olyan rosszul voltam, mint életemben még egyszer, akkor is ugyanezért, csak akkor 1 hét fast után...És most éreztem megint azt...Pedig csomószor nem reggelizek, meg csomószor eszek keveset máskor is, most nem tudom mi volt ez a nap....

Az a para, hogy elájulsz...mert úgy érzed...de mégsem...pedig nem vagyok olyan vékony, hogy ez legyen...alig fogytam még...nehéz lesz továbbá is, érzem...
Sose ájultam még el, nem is akarok. Nem vagyok az a fajta és nem is szeretnék az lenni.

Szóval 5-kor muszáj volt ennem, hiába múlt el négy óra. Tetszik ez a szabály, de nem igazán értem, hogy miért pont 4 után ne egyek? Meg jó esetben kettő és három, ha addig bezabáltam ötszázon belül? (na jó, az mégsem kérdés) Mert van az, hogy 6 után ne egyenek az emberek és lefekvés előtt 4 órával nem kell már enni, ami átlagban akkor 10 óra lenne. Csakhogy én éjfél előtt (minimum) sosem kerülök ágyba, szóval az úgy már alapból 6 óra lenne nekem, de így 4 után meg legkisebb esetben 8 óra...ami bár nem rossz, hiszen a 10 nap alatt jól bírtam, meg azelőtt se se nagyon ettem 4 után, szóval végül is mindegy, csak így elgondolkodtam picit.

Egyáltalán nem bingéztem be, inkább tényleg csak ettem. De 500 tuti volt...Most este emiatt sport!!!
Szóval annyit változtatok, hogy tényleg legyen meg a napi 500. szerintem az kell.....És ne menjek le napi 100-200-akra, mert ne. Nem azt az 50 naposat csinálom, hanem a sajátos kiterveltet és van hozzá elég sport, meg mozgás, meg 4 után akkor tényleg no kaja, és menni fog...Én így szeretnék fogyni.

Amúgy amire hazaértem, már pont átestem az éhponton, szóval tényleg csak azért ettem, hogy egyek máár, de szerencsére 500 körül. Egyébként nem mintha jobban lettem volna, most kb. kipukkanok, annyira tele érzem magam, meg kell egy csomó sport, ilyesmi, szóval ma még nincs vége a napnak! 

Holnaptól pedig persze folytatom tovább, 14. nap lesz, az máár 2 hét...Huhh. Hétvégén túl leszek a 2/5-én...amúgy kb úgy érzem, mintha most kezdtem volna. Nem feltétlenül azért, mert még nem sok a változás, hanem úgy...nem tudom....

Nem lesz itt baj, csak ésszel kell csinálni és vigyázni. 

Large

Large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése