2013. május 27., hétfő

Egy újabb hétfő

Ez egy érdekes nap volt. Szó szerint felváltva történtek jó és rossz dolgok egymás után, egész álló nap. Rosszul indult, most olyan semleges éés nem tudom mi lesz a vége.

Nos, ez volt a bevezető, csak hogy ne kezdjem már mindig a kajával. Nem is tudom, hogyan könyveljem el ezt  drága "23-as" napot. reggeli nem volt, szerencsére nem volt időm, de amúgy se voltam túl jól.  Körülbelül 10 óra felé megittam egy autómatás kávét(50), aminek borzalmas íze volt (többet olyat nem veszek), csak mert már annyira nem tudtam ébren maradni és úgy fáztam....Ezenkívül délután 2-ig még 2 liter víz társaságát élveztem, míg el nem fogyott.

 Aztán amúgy bevallom, marhára nem voltam éhes, már túlestem az éhponton, de enni akartam...meg 2 óra múlva már 4 lett volna és dolgom volt, így azt se akartam, hogy semmit se egyek....

Összedobtam egy minizöldségsalit (50) , plusz ettem hozzá 1 darab kekszet, félbe vágva és egy mini áfonyalekvárral (50) - mondván desszertként - , utána meg elvoltam. 

Fél 4-kor pedig csináltam 2 tükörtojást, egy kis sajttal megszórva, ez kerekítve 150 kcal. Amúgy azért ettem tojást, mert tegnap terveztem mára, úgymond "be volt ígérve"; meg amúgy is akartam még valamit, hogy ne éhezzek már este 10-kor.

6-tól 8-ig 2 óra edzés. És már majdnem megvan a még 2 liter víz, így ma szerintem 4 liter vízzel zárok. Az azért elég jó. 


  • Kcal összesítés:  ~ 300

Nem tudom, mit gondoljak. Van bennem egy olyan, aki azt kérdezi, hogy
- normális vagyok-e, hogy ilyen keveset ettem? (na, ez a reális, de most nagyon nem okos én),
- van a hogy ehettem ilyen sokat? kevesebbet kellett volna!
- és végül van egy ilyen gondolkodós hogy végül is nem rossz, mert edzés is volt és hát fogyni szeretnék, szóval ...

De nem tudom, kinek higgyek. Egyiknek sem, inkább, nem gondolok semmit. Mára még hátra van a 4 liter vízből a maradék + a szokásos esti torna. 


Large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése