2013. május 15., szerda

Újabb sikeres nap

Tegnap is szerencsére, a 10. napot is mondhatni sikeresen zártam. Négy után már nem ettem, 500-on belül maradtam és amennyit tudtam, mozogtam. A mozgással most csak azért van amúgy probléma, mert eléggé beteg vagyok, és így nem futhatok pl, megy ilyeneket, mert csak még betegebb leszek.

Vagyis csak eddig, mert már sokkal jobban vagyok és nemsokára ismét jöhet a mééég több sport és minden, ami kell:) 

Szóval...már túl vagyok 10 napon....végül is már csak 5x ennyi, ha úgy vesszük és tüptürüppp, reggel ráálltam a mérlegre és végre, valahára picit örülhettem. Nem sok változás, de mindennek, mindennek örülni kell és ha 10 naponta csak ennyit fogyok, nekem az is jó lesz!:)

Persze ilyenkor előjönnek a félelmek, hogy most hogy lesz tovább, sikerül-e, biztos menni fog-e....Vannak bennem kétségek, hát hogyne lennének. Próbálok erős lenni, hiába telt el 10 nap, még így is és tényleg csak reménykedek  hogy sikerülni fog, aztán jó lesz....

Muszáj lesz...a cél lebeg előttem....Ha másnak már sikerült, nekem miért ne? Nehéz, nehéz...de hát mi könnyű az életben? Semmi. Folytatom és folytatom továább....

2 megjegyzés:

  1. 10 ilyen kemény nap ... nem semmi, vigyázz magadra, csodajó vagy.

    VálaszTörlés
  2. Csodajó lettem volna, ha a 11.-et el nem rontottam volna :')

    VálaszTörlés