2013. május 13., hétfő

50 napos leszámolás

Nos, úgy tűnik, hogy visszatérek egy kicsit, egy ideig, még nem tudom pontosan hogy, s mint lesz, de blogolok kicsit.

Az utazásos dolog után márciusban ugye eléggé elhíztam ugyebár, vagyis inkább csak kárba mentek az addigi jó dolgok.  Nem rágódok már rajta, kár is, úgysem tudom már megváltoztatni. Utána persze teljesen kivoltam, újra nagy fogyás őrület, meg minden, amíg rá nem jöttem, hogy ez így amúgy sem fog menni. Azt találtam ki, hogy csinálok egy rávezetést az 50 naposra, hogy azt majd megcsinálom, de nem vághatok hirtelen bele...Így egy 1000 alatti maradósnak indult. 

Na, hát ez hol ment, hol nem. csináltam róla egy szuper kis táblázatot, minden nap vezettem, és amikor 500 alatt sikerült maradnom pluszba, kapott a négyzetecske egy pipát. Ez 26 %, 13 x sikerült, egyszer alatta is.   Kiakartam ezt ide rakni, csak ahogyan most nézem a képet, rájöttem, hogy túl felismerhető az írásom, túlságosan is tipikus, meg amúgy is, így nem raknám ki,  de begépeltem, hogy azért meglegyen.

Start: 2013. március 25.
1. 600 11. 700 21. 1500 31. 500 41. 630
2. 555 12. 1000 22. 2000 32. 600 42. 500
3. 800 13. 1000 23. 2000 33. 500 43. 500
4. 600 14. 1500 24. 700 34. 390 44. 500
5. 700 15. 1200 25. 800 35. 800 45. 500
6. 1000 16. 747 26. 700 36. 800 46. 700
7. 1500 17. 2000 27. 600 37. 600 47. 500
8. 800 18. 525 28. 700 38. 1000 48. 500
9. 500 19. 850 29. 500 39. 1000 49. 500
10. 800 20. 1500 30. 390 40. 1500 50. 500

Láthatóan nem egyszer történt átlépés...vagy súlyos binge. Hát igen, ez nem jött össze. Emellett amúgy tök sok sport is volt mindig, máig, ennek köszönhetően inkább stagnáltam, de nyilván nem fogytam, mert nem. Amúgy is, 1000 fölött sajnos már hízás van nálam, úgyhogy nagyon kell vigyáznom...

Aztán múlthét hévégén történt valami. Elkezdtem gondolkodni, hogy akkor most mi is van..meg ilyesmi....számolgattam...és múlthét szombaton döbbentem rá, hogy a nyáron kitűzött napig már csak 50 nap lesz hátra, az akkori holnaptól számítva. Egy kitűzött nap, amire leszerettem volna fogyni, csak eddig még oly távolinak tűnt, és akkor egyszer, egy pillanatban, mintha "megvilágosodtam volna".

Rájöttem, hogy ez így nagyon nem jó és ne is csodálkozzak, hogy nem fogytam (jó, nem is, de na..) és ez az 50 nap lesz az utolsó esélyem, hogy elérjem a célomat. nem, nekem tényleg ez az utolsó esélyem, hogy valaha is szépnek, vékonynak láthassam magam kicsit is, egy bizonyos időn belül, ez pedig egy szép, régen kitűzött nyári nap.

Nagyon komolyra vettem hirtelen a dolgot, 50 naposat szerettem volna, de arra is rájöttem, hogy fölösleges, nem kellene annyira úgy ennem...Így kifejlesztettem a saját 50 napos tervet, mely a következőket takarja:

- minden nap 500 max (dee ennyi lehet)
- 3-4 lier folyadék lehetőleg
- minden reggel és este 50 felülés (persze napközben is, csak ezek a kötelezők)
- 4 után nem evés (de 2-3 után se baj)
- és lehetőleg a nem hizlaló kajákból összerakni ezt az 500-at
- és a további edések, testmozgás minden nap a dolgok szerint (edzés, biciklizés, futás, séta) 

Gondoltam, hogy egyből írásba is adom, de bevallom, féltem, hogy nem fog működni. Mindig az első hét a legnehezebb. Voltak is bőven dolog. Sajnos direkt helyzetekbe is kerültem, amiket nehezen küzdtem le, de utána nagyon örültem, hogy sikerült. Folytatnom kell, ugyanúgy  Most vagyok a 8. napon és már tudom, hogy működni fog. Nincs olyan, hogy nem. muszáj.

Azt hiszem rájöttem, hogy tényleg ez az utolsó esélyem. Ki fogok tartani,  megcsinálom. Igaz, hogy nem az a szigorú 5 napos, de nekem jó lesz ez, én tudom. ha csak 10 dkg-ként fogyok, én annak is örülök. Igen, ez is egy szabály. minden egyes dkg-ot meg kell becsülni. Ha ez alatt a 7 hét alatt csak 2 kg-ot fogyok, az se baj, vagy ha hetente felet vagy egyet, akárhogyan is, de menni fog. Arra a napra pedig kevesebb leszek, ha nem sokkal is, de nem baj. Folytatom, amíg kell, de ez az első állomás, első cél, most ez lebegjen előttem. 

Egyébként tényleg nincsenek nagy elvárásaim, szerintem ezek teljesen normális tervek. És csont és bőr sem szeretnék lenni, az elképzelésemet is egészségesnek, jónak tartom. Éppen csak normálisan vékonyan szeretnék kinézni. illetve azt, hogy belenézek a tükörbe és elfogadjam magam, ehhez viszont ez a jóóó pár kiló szükséges, tudom. Persze sok más is, de ez is.

Ez alatt a 8 nap alatt, az utolsó 8 a táblázatban, láthatóan volt egy túllépés, de akkor már délután 2 után nem ettem semmit és próbáltam tenni ellene. Nem esek pánikba, ha valami történik, felállok ás folytatom. De ha ezeket betartom, akkor majd nem kell. A folyadékkal ideiglenesen volt egy kis probléma bizonyos okok miatt, de ez csak átmeneti, remélem. Szóval végül is lehet mondani azért, hogy ez egy rávezetés volt a mostanira, a 42 napos rávezetés. 

Kell ez a limitszerű, muszáj. Hiába van meg a rengeteg mozgás, mert nálam azért van, ha azt nézzük...de nem elég. A fogyáshoz nem. Illetve a víz is nagyon fontos. Legalábbis szerintem, aztán kitudja.

Remélem tényleg megy tovább a dolog, muszáj lesz és nem akad meg ezzel a dolog. Most tényleg. Amúgy nekem nagyon nagy akaraterőm van, bizonyos dolgokhoz, amit tényleg akarok, az úgy tényleg mehet is... Persze nem mindenben lehet tényleg, de ebben most igen! Egyelőre legyen akkor ennyi belőlem:)

Large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése