2013. május 26., vasárnap

Újulás

Úgy döntöttem, sablont váltok. A szépséges kékből most át a rózsaszínbe. érdekes. Nem tudom, nem túl rózsaszín-e ez így. Mindegy, most egyelőre így marad. 

De nem csak a sablonnal szeretnék újítani! Ma sajnos nagyon nem jó napom volt a kajálást illetően, sokfélét ettem, sokat, amiket nem kellett volna. "Gyereknapra hivatkozva". De ezt nem lehet csinálni...

Új szabály jön be, mától nincs kenyér se! Mármint eddig se kenyeret ettem, hanem zsömlét, meg ilyeneket, hiába volt az magos, korpás, akármilyen, nem, nem, nem lehet. Semmi ilyesmi. és jó lenne a tésztát s kivonni a forgalomból. Ha mértékkel is ettem olykor, de nem, nem lehet. 

Továbbá sincs 4 után evés, minél kevesebbet, annál jobb, no és persze minél egészségesebb dolgokat (500 lehet azért), 3-4 liter víz ééés rengeteg sport, mozgáás!!!

És kéne még valami. De ezt még nem tudom hogyan...A heti 1, azaz EGY darab mérlegelés...Ma este és jövőhét vasárnap reggel....de ezt nem fogom kibírni....annyira nem tudom miért van ez, de napi 372813718x megmérem magam, mert mindent látni akarok..de ez annyira rossz. Nem tudom hogyan kéne leszokni, de jó lenne ez is. Vagy mondjuk "csak" reggel + este. Talán ezzel kéne kezdenem először, aztán szépen lassan egyre kevesebbszer. 

Most pedig újult erővel indulok neki a következő hétnek és a következő egy hónapnak! Ez volt a 22. nap, 3 hete tart a dolog...Azaz tartott volna, ha ma be nem bingéztem volna. DE mostantól megint, sokkal jobb lesz minden! Megfogadtam, felfogtam, véghez is viszem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése