2013. május 21., kedd

Hétvégés, ünnepes

Az ünnepek alatt elutaztam, és ezek általában jó nagy bingeveszéllyel is járnak. Egyáltalán nem bánom a pénteki evést, mert az úgy már nem is tudom....

Szombaton reggel még jól indult, kb. reggel ettem utoljára 7-8 felé, aztán csak késő délután értem a helyre, ahol friss süteménnyel, meg mindenféle finommal vártak..na mondom kösz....Aztán persze, pont én ne kóstolnék meg bármit is? Pff....

Annyi szerencse, hogy így még ezer alatt zártam..és sportoltam kicsit,a mennyit tudtam, de csak felülés, meg guggolás, meg ilyesmiket tudtam sajnos. A vasárnap viszont nem is volt olyan durva...Kb. már 2 után nem ettem és akkor is alig volt 500, plusz még minisportot sportolhattam is.

Véletlenül pont volt mérleg...meg is lepődtem, hogy nemigazmár, ez már sorsi akármi, én meg sosem bírom ki, hogy ne mérjem meg magam....És megmértem, viszont legnagyobb meglepetésemre majdnem hogy tök mást mutatott, mint az enyém..Jó, annyira nem, de kevesebbet...Kicsit örültem neki....Még hétfőn is tök reális volt...Szóval vasárnap jó nap, tegnap(hétfő) viszont nem annyira....Délben ettem, utána meg csak este 10-re értem végül haza és olyan éhes lettem hirtelen, főleg, hogy itthon is csomó jót csináltak, direkt. És bizonyos dolgokból félre is tettek nekem..Na, köszönöm, pont most nem kellett volna.


Mindegy, ettem....Ezt viszont nagyon nagyon bánom....

Megnéztem a "naptárat" és olyan rossz, mert ez már a 16. nap volt és a 6. túllépéses nap...Ezt nem lehet így...Nemigaz, hogy nem tudom betartani a dolgot rendesen:(

Tegnap a saját mérlegemen viszont kiakadtam kicsit. lehet, tényleg rossz. Először majdnem elájultam, hogy mit mutat..aztán leraktam még 5 másik helyre és ilyen 5 kg -os eltéréseket miatt, a sima, ugyanolyan talajon...Na de jó...Most viszont már megint kisit reális,a mit mutat. vagy nagyon átver. nem tudom....Fogalmam sincs, mit gondoljak már.

Most viszont kicsit szeretnék úgy fogyni, hogy azt lássam is a tükörben...persze kg-ok is, de sokkal jobban örülnék a látványos, szép, vékonnyáválós dolognak, főleg annak, ha én is észrevenném már. 

Persze, persze, folytatom tovább a dolgot, meg minden. Csak ezt az ünnepeset nem kellett volna. Utálom, hogy az utazásból csak rossz lesz a vége. Ezt se kéne. Bár most itt nem feltétlenül az utazás volt a probléma, de akkor se érzem jól magam a hétvége, de inkább a ronda 6 nap miatt. Nagy része pedig egy héten belül történt, ez pedig külön csak azt bizonyítja nekem, hogy milyen béna, meg gyenge vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése