2013. május 29., szerda

Morzsássütis nap

Ma majdnem elrontottam...reggel ettem egy kicsit, de csak mert tegnap nem kértem már ér félrerakták, hátha megeszem ma. Extramorzsássüti volt, de max 2 falatot ettem belőle...(így hívom, de nem az az általános morzsás süti, hanem ilyen lekváros töltelék lehet benne vagy valami és kb. "hozzáérsz és szétbomlik" jobban, mint egy átlagos és egyből elolvad, ha megesszük éés nagyon finom tud lenni...).

Nem is akartam megenni. És ott hagytam, hogy nem, nincs rá szükségem....Meg amúgy se volt annyira jó szerintem....Frissen az igazi. Na mindegy. 

Ezenkívül épp, hogy 500 ma....majdnem túlléptem. Szerencse, szerencse. Meg ettem almát, meg meggyet is, szóval volt egészségesség is a dologban.  folyadék is nagyjából okés, de még   iszok ma szerintem, vizet főleg, teát ilyesmit meg nem kéne. Szóval inkább víz. 

Viszont kevés sport volt ma...ez viszont nem jó. Nagyon nem...Muszáj még valamit kezdenem ma magammal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése