2013. május 23., csütörtök

Nem jó, nem jó.

Tegnap olyan közepesen ettem....500 volt kb, de alig volt sport....Csak a felülések, meg guggolás, meg erősítés és annyi....KEVÉS!

Most meg szörnyű a helyzet, mert 100 + 100 + 150 = 350-nél tartanék igazából és elmúlt 4 óra, fél 5 van. Deee valami nagyon jó lett volna ma az ebéd, és csak azért nem ettem egész nap semmit, hogy majd abból, de utána kiderült, hogy mégsem az lesz, így fél 4-4 között ettem. Csak most kiderült, hogy deee, mégis, mert az lesz a vacsora...

Vagyis amikor kész lesz, de hát ne már, ez így nem jóó....Mert úgy ettem volna...de már fél öt van. legalább fél 6 lesz, max 6-ig, mert utána edzés végül is, de hát akkor se kéne már ennem:( 

Csak már megígértem magamnak..és utálom megígérni, ha utána mégsem. De utálom megszegni az evős szabályokat, mert csak idegbeteg leszek. De azt is utálom, ha itt átszerveződnek a dolgok, direkt. Tudom, idegesítő vagyok, hogy ennyit uálomozok, magamat is utálom, végül is. 

Csak nem tudom mi lesz, ha eszek. Mert tuti beleeszek...de nem is vagyok éhes..ajj...nem tudom:( 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése