2013. május 21., kedd

Tiiiizenhéét, milyen hééét? Tízen.

Ma fél négy után már nem ettem, reggel meglepően éhes voltam...nem is értem....Ezért reggeliztem 200 kcal arányban dolgokat, 8-fél 9 között.

Aztán pedig 3 óra és fél 4 között ettem másodjára a nap folyamán, 300-at nem túllépve. Nem rossz, annyira nem. Bár tök soknak érzem igazából, csak megígértem, hogy 500 legyen egy nap, nem is tudom miért...

Ezenkívül 2 órás nagyon kemény edzés, nagyon jó volt. Plusz 10 km biciklizés. Plusz a reggeli felülések, meg majd még ma az esti felülés + guggolás + esti dolgok.

Folyadék 3-4 liter víz, egy kávé és egy kapucsínó összesen. 

Annyira ez így nem rossz nap, vagyis nem tudom....Hiszen ez így tökjó kéne legyen. Csak nem értem, hogy most fél 10-kor pl. miért azt érzem, hogy mintha most ettem volna fel a fél konyhát, annyira tele vagyok és olyan furán vagyok. Pedig nem, szóval nem értem.

Meg igazából ha azt vesszük, milyen nyomi voltam az elmúlt héten, ez így elvárás, hogy legalább ennyire képes voltam ma. De annyira tényleg nem rossz, csak nem tudom, most tényleg nem, hogy mit is gondoljak pontosan.  Meg úgy általában is. 

Large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése