2013. május 25., szombat

Mizgimozgie

Tegnap amúgy végül sikerült 500 körül maradni, szerencsére. De sport alig volt megint, sajnos... Annyira fáradt voltam....

Viszont úúú de jót próbáltam ki! Nem jut eszembe a neve, de ez az új gépezet, amit elvileg mindenhol reklámoznak, rá kell állni egy felületre és fogni a fogókát és így rezeg, 10 perc alatt pedig 400 kcalt éget el! Átmozgatja az egész izomrendszert, annyira jóóó. Ha lenne rá pénzem, tuti vennék egyet, sajnos nem vagyok milliomos : D Mindjárt rákeresek, azért érdekelne mennyibe kerülhet.

Amúgy miket ki nem találnak ma már...50 perc kondinak felel meg, azt mondták. És utána tényleg így jobban érzi magát az ember, mert érezni lehet, hogy átmozgatott. Szóval marha jó, érdemes kipróbálni szerintem. 10 perc 400, 30 perc alatt meg már 1200 kcalt lehetne égetni. Csak kár, hogy nem nagyon fogok tudni eljárni, mert nincs rá időm se egyelőre, meg mondjuk az a 10 perc az 1000 ft, 30 perc meg már 3 ezer ft...lenne. Bérletbe meg egyelőre nekem még nem éri meg, mert nem tudnám kihasználni, még ha helyben lenne...Csak utazgatni kell, meg ilyesmi.

Large

Na, majd nyáron, hátha. Jó kis edzés lusta embereknek. De nem, nem, az nem én vagyok! Ma már csináltam 100 felülést, meg majd megyek futni és biciklizni is. Csak jelenleg szakad az eső. Így nem tudom még hogysmint lesz. Meg lenne ezer dolgom, dehát a sport mégis fontos, naaagyon. Plusz ma ettem már vagy legalább 300 kcalnyi kaját is. De torna + erősítés mindenképpen, mert azt bent is lehet, a házban.

Large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése