2013. június 17., hétfő

Ez amúgy az utolsó hét lenne...

Fuhh, már azt hittem sosem lesz este....Sajnos a reggeli sportterv nem sikerült jól, mert bonyodalmak adódtak és ez egész nap folytatódott, de estére szerencsére sikerült - ha csak kevés időt is - időt fordítani a sportra:


  • 1 óra torna, mozgás mindenféle
  • 1 óra biciklizés

Úúú, hogy milyen jó érzés a lejtős helyekről leszáguldani kitárt karokkal, kéz nélkül kormányozni, úúgy éreztem magam, mint egy madááár. Egyébként így sokkal egyenesebben kell ülni, figyelni kell az egyensúlyra és a testtartásra is, ez is fontos azért. 

Illetve nagyon örülök, hogy végre sikerült megint betartani az 500-at, bár ez most elég nehéz volt. És sajnos csináltam olyat amit nem akartam, haragszom magamra érte, nagyon. A négy liter folyadék viszont simán megvan/meglesz estig. Meg még majd a szokásos esti dolgokat is megcsinálom. 

Az a baj, hogy nagyon sok dolgom van és elég bonyolult minden és folyton történnek plusz "nemkéne" dolgok is és annyira nehéz most mindenre időt szakítani, pedig úúúgy igyekszem...de jelenleg még az is elég zavaros, hogy hogy éljem túl az előttem álló hetet idegbaj nélkül. Konkrétan sehogy. Olyan gyors vagyok, mint egy traktor kerekek nélkül kb. Ráadásul itt is olyan meleg van, hogyha az olvadásnak fogyasztó hatása lenne, már rég csont-és bőr lehetnék. Hát, kár hogy ez lehetetlen. Mondtam én, hogy jobb volt a hideg. Sosem panaszkodtam igazán, de tényleg. Mármint olyan szempontból, hogy akkor legalább fellehet öltözni. És bár extrafázós vagyok, és mindig fáztam, de mindig ott volt a tudat, hogy mindig jobb, mintha hetvenfokos nyár lenne. 

No mindegy, jobb beletörődni szépen lassan, ezen úgysem lehet változtatni. És amúgy se kéne minden hülyeségért nyafognom, ugyanis senki sem kíváncsi rá, én sem. Az utolsó hetet (ami ugye majd nem ér véget) , de legalább legyek pozitív és tegyek mindent a változás kedvéért. 

~ O U R L I F E | via Facebook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése