2013. június 29., szombat

Értelmetlen...

Annyiraaa elkeseredtem. Sosem gondoltam, hogy megint lesz egy olyan pillanat, amikor majd kajával szeretném vigasztalni magam. Jó, nem úgy soha, csak ugye az elmúlt X időben nem volt rá példa, az elmúlt 50-ben tuti nem. De egyszerűen annyira megbántott és olyan rosszul éreztem magam és hirtelen sok dolog tört fel bennem, kezdve az egész evésüggyel is, más is, de ez is. 

Féltem, hogy binge lesz belőle, de nem nagyon érdekelt. Tőlem csak ne kérdezgessék, hogy milyen kajákat vásároljanak, mert nemigaz, hogy nem lehet felfogni, hogy ha minél kevesebb a számomra ehető étel, akkor annál kevesebbet eszek és én pont ezt akarom. Jó, persze, ezt így nem mondhatom el...de nem akarok ilyeneken gondolkodni...Legyen elég víz és a többi mindegy....Valószínűleg úgysem halok éhen. 

Igazából nem is ez a lényeg...El sem tudom magyarázni. kiakarom írni magamból, de mégsem. Bár utána valóban lementem a konyhába és enni akartam, de nagyon rosszul is voltam és nem is bírtam. Nem is akartam, csak az a régi érzés, hogy elnyomjam az egészet, mert valójában egyszerre voltam nagyon éhes is és nem is és dühös és elkeseredett is. Bingeként majd müzlit ettem tejjel amúgy, de akkor is. Fél 5 volt már. És amúgy is csokis müzli volt. De amúgy is kismillió dolgot ettem ma már előtte is. Amúgy annyira nem, de mégis. Attól még nem kellett volna az is. 

Nem lehetek ennyire befolyásolható, mert ha valami van, továbbá sem az evés a megoldás. Sosem volt az. De nem is az. Hanem hogy éppen most, amikor esküszöm, hogy szerintem jó irányba kezdtem el haladni inkább lelki téren, de evés ügyileg is, meg sok sport, meg ilyenek, erre jön valaki és mindent tönkretesz. Legszívesebben egy láda hashajtót vettem volna be, aztán tízezer kalóriányi ételt, majd még ezt ötször. És ha belegondolok, nem is tudom miért. 

Most amúgy csak összevissza blogolok, mert nem tudom kiírni teljesen magamból, bonyolult ez az egész és így az egész értelmetlen, és el sem bírom magyarázni, nem is lehet. Mindegy, egy kis vázlat magamnak, hogy összefoglaljam magamban és inkább tervezzek valami sportot, vagy bármit, hogy minél előbb elfelejthessem ezt a mai napot.  És mivel ez tényleg nem is fontos és hülye is vagyok, ez egy minibetűs bejegyzés lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése