2013. június 15., szombat

Mesedélután

Micsoda véletlen, délután is van és mese is lesz :D Na jó, csak a tegnapról és máról :')



Mivel tisztában voltam vele, hogy tegnap este egyértelműen nem úszhatom meg a kajálást, így addig nem ettem semmit. Tök jó lett volna, ha egész nap nem, de ez lehetetlenség volt. Olyan este hat óra lehetett,a mikor a vacsorára került a sor, próbáltam keveset szendi, mosolyogni, ilyesmik, egyáltalán nem ettem sokat szerencsére és még egy nagy szerencse, hogy olyan étel is volt, amiből "bátran lehet szedni", saláta, hal, csirke, zöldség, gyümölcs, ilyesmik. Pont eleget ettem, hogy ne legyek feltűnő. 

Sajnos a sütit is megkóstoltam, de csak egy falatot...Ez viszont nagyon jó, hogy tegnap tényleg ittam 4 liter vizet és még 1 liternyi kávé + teát. Szóval majdnem hogy 5 liter folyadék :O Az nem rossz, azt hiszem. De azért vigyázni kell, hogy ne essek túlzásba sem, 5-nél többet nem szabad egy nap. Simán kapható vízmérgezés, gyomortágulásos-folyadékos-víztőlszéthasadós cucc, vagy mi. És ilyet azért nem szeretnék.

Este viszont volt még mozgás is, szóval szuper. meg kb. 2-3 felé aludhattam el, így mégsem teli hassal, sőt. Nem tűnik olyan jónak, de én a tegnapi napot mégis valamennyire sikeresnek könyvelem el, 500 kcalt sem ettem egyébként, meg este ugye muszáj volt, a 4 órát túlléptem, de azelőtt meg tényleg kibírtam, hogy nulla evés és jó, lehet hogy gáz, hogy ilyeneknek örülök, de ennek tényleg örültem azért. 

Most meg 6 óra múlt alig, 300 kcalt se ettem a nap folyamán, már nem is fogok, nyilván, viszont keveset ittam. Még ma kéne sokat, valamennyire. Meg lehetne este sport, csak most eléggé be vagyok táblázva, no mindegy, legalább esti torna, az mindig biztos, de azonkívül szerettem volna még valamit.

Tehát, most kivételesen nem cirkuszolok a sok kajáért, de próbálom visszafogni magam, meg normálisan folytatni, figyelek, figyelek. 1 hét és 1 nap múlva jár le az 50 nap amúgy :')

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése