2013. június 12., szerda

Hello, hallo, ismét.

Nem jelentkeztem már egy hete, azt hiszem. Múlthéten igazából nem volt miről írni, vagyis ne tudom. utána utaztam el pár napra. Nagyon, nagyon féltem. Igazából nem voltak olyan rossz napok, kivéve a végét. Na és persze azt, hogy ... Valamiért furán néztek rám, amikor én tök normálisan ettem, de az embereknek ez kevés volt. Nem is értem...

Igazából csak magamat adtam és nem éhezni próbáltam, hanem rendesen enni(pont azért, hogy ne legyek feltűnő), csakhogy nálam a rendesen evés...Nem hogy nem több 1000 kcal-nál sem, de ugyebár 500-nál sem. Egy csomószor sikerült túllépnem amúgy, mármint kb. majdnem hogy 800 is, sőt. 1000-nél persze nem volt több, akkorraaa szerencse. De ami 500 fölött volt, az a jelenlegi esetben már túllépésnek számít. 

Az utolsó este viszont igen, esteee ettem és nem annyira keveset, így másnap hazafelé végig tök ideges voltam, hogy jajj, mi lesz. Mármint hogy naaa, bár ne rontottam volna el. Tuti híztam vagy 3 kg-ot....Gondoltam. Nagyon gondoltam. 

És akkor elérkezett a méreckedés pillanata. Annyiraaa meglepődtem :O Semmit, de semmit sem híztam a borzalmas zabás napok ellenére, azt se mondom, hogy fogytam, de elmentem valahova és nem ezer kg plusszal értem haza. Számomra ez naagyon meglepő és szokatlan, de remélem ez ezek után már mindig csak így lesz. 

A következő dolgokban viszont problémák merülnek fel. 12 nap lenne hátra az 50-ből, amire nem fog sikerülni a kitűzött cél. Ennyi nap alatt nem fognak már hű de nagy csodák történni, ha eddig sem. Ezt természetesen még végigcsinálom, de már most tudom, hogy nem fogom feladni. Sőt, mivel nyár lesz, több időm lesz normálisabban (ennél is) sportolni, meg figyelni a dolgokra, kevesebb stressz, hasonlók, és hááát alapbóól nyár, amikor a legkönnyebb fogyni, szuper lesz, jobban figyelek és tényleg bízok benne, hogy most már sikerül lefogynom rendesen, utána kialakítok egy rendszeres, egészséges életmódot és betartom majd.

A kitartás, erő, változtatás a lényeg, aztán kitudja. Jó kis tervek, szép kis dolgok, de hát: Ember tervez, Isten végez.. Csak ne vesszen el a motiváció és lebegjen előttem a cél. Egyszer kell rendesen és normálisan lefogyni, dee úgy tényleg, aztán meg kell tartani, de szerintem ha valaki egyszer úúgy tényleg komolyan valamit végigcsinál, több hónapon át, utána már megérdemli, hogy úgy maradjon. És tudja magáról, hogy milyen rossz volt előtte és azt már nyilván nem akarja ismét. További is azt gondolom, hogy ez az utolsó esélyem normálisan elfogyni és jó lesz, ha tartom magam hozzá. 

Nos, ennyi lenne, egyelőre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése