2013. június 26., szerda

8 6 - L é n a - s z e r d a

Tegnap kissé már majdnem hogy túlzásokba estem, igazából csak egyszeri alkalom volt és nem lehet miatta bűntudatom, mert olyan dolog történt, hogy megengedhettem magamnak csak egyszer, de téényleg. Olyan váratlanul ért az egész és egyáltalán nem is számítottam rá, hogy történhet velem valami tényleg pozitív dolog, meg ilyesmik, nem is ragoznám tovább.

Majd ledolgozom. Vagyis amúgy nem híztam tőle, mint utólag kiderült, max kicsit. De mindegy, ezt az egyet elnézem, de tényleg, nem, nem hisztizek miatta. 

Ma viszont próbáltam visszafogni magam, csak egy natúr joghurtot (81), meg jó pár müzlidarabkát ettem, olyan max 200, ha lehetett, így teljesen 500 alatt maradtam. Ezenkívül 3 liter folyadék eddig simán megvan, viszont nem csak víz, 2 bögre tea is volt benne, jól esik ebben a nem nyárias időben, fincsi is és 5 kcal-nál sincs benne több.

Sportból viszont kevés jutott mára, 1 óra biciklizés kb, de olyan szeles idő volt, hogy teljesen megfájdult a fülem. No sebaj. 

Mivel letelt az az 50 nap, így elfogytak a táblázat rublikái is, hétfőtől, azaz július elsejétől tervezek majd megint egy meghatározott időakármit, addig van időm kitalálni, lerajzolni, megtervezni, meg ilyesmik, hogy hogy s mint tovább:) Végree nyár van nekem is, kevesebb elfoglaltság, több időm lesz a fogyásra is figyelni, meg úgy bármi másra, és ugye nyáron nekem mindig könnyebb, azaz eddig úgy volt, remélem most is majd. Igyekezni fogok mindenképpen.

Addig is, azaz hétfőig egyelőre próbálok nem sokat enni, meg 1-2 óra sport, vagy bármit, amit tudok, meg ugye a sok folyadék, de az mindig megvan. Szóval afféle nem hízós taktikát addig, amíg nincsenek "pontos tervek" a továbbiakat illetően, de azt is úgy, hogy ne nagyon pontosan megtervezni, mert lehetetlenség, hogy én valamit tökéletesen betartsak. Most igazából csak nincs mit kipipálnom, meg leírnom hétfőig, mert csak annyi a lényeg, hogy ne hízzak és ne essek túlzásokba. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése