2013. június 16., vasárnap

Congraulation

Hát, szép, mit ne mondjak....Maradjunk ezer, azaz EZEEER kcal-nál a mai napra. Több biztos nem, dehogy nem maradtam 500 alatt, az is biztos. Borzalmas vagyok. Egy abnormális zabagép. Pedig én nem akartam:(

Nagyon meleg van és megint jöhetne a koplalás. Csak az a baj, hogyha beleeszek bármibe is, onnantól kezdve nincs megállás, mert nagyon kívánom az ízeket...és hirtelen baromi éhes leszek. Úgyhogy...vagy ne egyek semmit vagy ne egyek semmit...Mert ez így nem lesz jó. Főleg, hogy egy hét van hátra az eltervelt 50 naphoz és pont az utolsót rontanám el?

Mert egy gyenge ...akármi vagyok...? na ne már! Legalább most nee, most nee.....Máris kezdhetek agyalni, hogy hogyan hozzám helyre a bénaságaimat, meg amitől mostanság nem fogyni, hanem hízni kezdtem. Elvégre mi is a cél? Hát nem, nem ez a jelenlegi állapot! 


Everything's cool.. As long as I'm getting thinner


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése