2013. június 29., szombat

Joghurtos, estés, nem kéne :')

Egyébként most kissé idegbeteg vagyok, mert pont az előbb ettem már megint, így este fél 10-kor, de mindegy, a mai nap már úgyis mehet a süllyesztőbe. Túl szomorú vagyok:( De amúgy sportoltam kemény 2 órát a nap folyamán, úúúgy tényleg keményen, szóval legalább arra nem panaszkodhatok. 

Ez a bejegyzés pedig a gyümölcsjoghurtokról fog szólni, hát miért is ne? :D Szeretem őket, viszont már legalább egy éve, amióta részt vettem egy csúnya előadáson, hogy mennyire agyonizélik a kifejezetten gyümölcsjoghurtokat, azóta kicsit megváltozott velük a  viszonyom. Illetve igazából ez is fajta kérdése is, meg pl. a light-os verziókból néha eszek, de amikor csak tehetem, akkor úgy eszek gyümijoghurtot, hogy:

- 1 db natúr activia (81 kcal)
- és bármilyen rendes gyümölcs

Majd hiperszuper bonyolult módon összekeverem :D És sokkal, de sokkal egészségesebb, meg persze finomabb, meg több benne a gyümi is,a mit imádok. Plusz reménykedem benne, hogy azért az activia normális valamennyire, bár a natúr joghurtokkal nem igazán van problémám. Vagyis nem látok bele a készítésbe, így kénytelen vagyok elhinni azt, amit elolvasok róluk.

(:

Illetve, a városkában van egy boltocska, ahol árulnak házi készítésű joghurtot, van szintén light is belőle, na, olyat is szoktam venni valamikor, mert abba tuti, hogy nincs tartósítószer, plusz ismerős az emberke is, aki elkészíti, mármint hogy olyan, hogy tudom, hogy nem ver át, mert hát miért tenné. (Jujj, vagy méégis :OO Ááá, nem, na, azért ennyire nem vagyok paranoiás én sem :D )

Szóval az is fincsi, meg igazából gondolkodtam rajta, hogy én is megpróbálkozok valamivel, elvégre miért ne csinálhatnék én is házi joghurtot? Lehet jövőhéten tényleg meg is próbálom. Ha jó lesz, elárulom a receptet, ha nem, letagadom, hogy valaha is én csináltam volna bármit :D

Az előbb amúgy meggyeset ettem, a szomszédnak túl sok lett meggy és valamennyit lefagyasztott, aztán abból adott nekünk is, tök kedves. És abból csináltam az előbb egy jeges-meggyes-activiás változatot, kb. 150 kcal lett így estére. Annyira fini volt. Nagyon nem kellett volna, tudom. Hajnalig talán megemésztődik...vagy nem. Igazán boldogsággal töltene el, ha nem hízókúrába kezdenék most hirtelen. Szóval STOP, STOP, STOP. Nem fordulhat elő még egyszer ilyen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése