2013. június 22., szombat

Ha a vendég házhoz jön...

Tegnap délutánra igen kritikus vacsoravendégeket vártunk. Eddig kb. bárhányszor jöttek, mindig volt valami hülye megjegyzésük, hogy:

 - jajj, ez biztos nem bio olajban sült vagy
- jajj, ez tuti nem házi vagy nem egészséges

Tiszta bolondok, mert már nem azért, de egy vendégségben nem kéne ezt csinálni szerintem. Meg anya nagyon jól főz, meg amúgy is, tényleg olyanokat szoktak beszólni, hogy az már valami hihetetlen. 

Nem tudtuk mit csináljunk. felajánlottam, hogy "úgy is ráérek", ezért csinálok én valamit, ha nem bánja, vagy segítek. azt mondta okés, végül is miért ne. Mivel nagy a meleg, meg amúgy se tudnak ilyenkor nagyokat enni az emberek, így valami egyszerűre gondoltam. Az étlapon végül a következők szerepeltek:

- Édes-savanyú mártásos rizs
- Párolt zöldség, három féle szósszal
- Szezámmagos és sima csirkefalatok
- Paradicsomsaláta
- Uborkasaláta
- Vegyes zöldség saláta
- Desszert: házilag készített eperfagyi és meggyes-túrós sütemény

Azt hiszem, azért eléggé kitettünk magunkért, volt választás bőven. És elérkezett a közös vacsora. Sosem reagálták még így :O Kb. mindent megkóstoltak, ízlett nekik, mind a 10 ujjukat megnyalták. Kivételesen dicsérő szavakat kaptunk, legalábbis a kajákra.

Start living your best life

Aztán nehogy minden szépen menjen amúgy. Közölték, de tök lekezelően amúgy, hogy hát milyen érdekes, hogy én is eszek...Mert hogy ők még sosem láttak engem enni, amikor náluk vagyunk, akkor is csak maszatolok meg mittudomén. És hogy már hozni akartak nekem egy saját étrendet, mert nekik bevált, hogy én is próbáljam ki, mert csak jók vannak benne és minden szuper, de sajnos otthagyták. Jajj, de kár...Nem kell nekem segítség, meg van a saját étrendem...

Utána meg jött a szokásos szöveg, hogy jó, akkor ne egyél, aztán meghalsz, éhezel, meg minden. Logikus, logikus. Majd egy hatalmas szócsata, ajj, de még milyen nagy....

Pedig most direkt azért ettem, hogy hátha elkerüljük a nagy cirkuszt. Nem, nem sikerült. Mint ahogyan sosem. legközelebb inkább elmegyek otthonról, mert nem lesz hozzá kedvem, erőm még egyszer milliomodjára is ezt végigcsinálni. 

Igazából nem volt egy érdekes sztori, elnézést, nem is tudom, miért írtam le. Ekkor amúgy sajnos, azaz tegnap elmaradt a napi sport, bánom-bánom, de próbáltam nem sokat enni...Jövőhéttől viszont már nem lesz ez, ami eddig volt. Éljem még túl keddig a napokat, utána pedig majd ki kell találni valamit, de nagyon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése