2013. június 18., kedd

Wednesday?

Csak féél kg, csaaak féél kggal ébrednék már kevesebben és ééén olyaaan örömtáncot járnék. Ez egy olyan jó pont lenne és olyan további motivációt adna, hogy huhh. Mármint ez is elég motiváló, amiket mostanában művelek, csak lenne már az a számocska ottan, a mérlegen.

Áhh, ne gondolja senki azt, hogy ez amúgy kevés. Sőt, a céltól olyan messze van ez még, mint Lónafalva Lánafalvai-vulkántól. De mint minden dgk-nak, ennek a számnak is örülnék. És egyszer, ha tényleg vékony leszek és elérem a célomat, ígérem utólagosan elárulok mindent, meg hogy mikor-hány-kg-voltam-és -mennyi-változás-történt-mikor-hol-miért.

De még nem, nem, nem, nem, nem szabad. De majd egyszer igen, igen, igen, igen jó lesz nekem is.

Ma szerencsére megint sikerült 500 alatt maradnom, négy liter vizet innom, volt még 2-3 kávé is. Az étel pedig főleg sárgadinnye, zöldség és egy teljes magvas pirítós volt, meg ilyesmik. És 4 óta nem ettem, most meg már mindjárt 11 óra....és még csomó ideig fent kell lennem....Se gáz, majd eszek holnap, vagy nem. Jó lenne már egy fast amúgy, főleg ilyen melegben kivitelezhető is lenen, csak elég gáz vagyok, mert én még ilyenkor is tudok enni...Mindennek eljön majd az ideje, szóval no problém

Edzés sajnos csak egy óra biciklizés és ha az egészet összeadom, talán kijön megint 1 óra torna, de ez a mai elég gyenge teljesítmény sajnos. Igyekszem, igyekszem. Amúgy reggel elakartam menni futni, csak reggel hatkor már olyan világos volt, hogy megijedtem. Szabadban vagy nagyon korán vagy nagyon későn szeretek futni, mert utálom, hogyha az emberek bámulnak, mindig azt hiszem, hogy azt nézik milyen dagadt és hájas vagyok és hogy akkor minek futok, hogyha "úgysem lesz jobb". De igazából nem csak ezért, jobb a csend, meg úgy alapból, tudom, akkor is járkálnak emberek, de naa....Ez egyébként nem jelenti azt, hogy soha életemben nem futottam délután vagy nappal, mert de, de akkor is, olyan rosszul éreztem magam...Szóval most majd ki kell találnom valamit, hogy mikor menjek vagy hogy oldjam meg.

vintagestyle | via Tumblr

Hehe, ez tök jó. Lehet egyszer kipróbálom, és akkor már biciklizni is mehetek este. Amúgy biciklizni viszont csak világosban szeretek, azt is vagy korán vagy később, nem az ezerfokos melegben, pl. naplemente alatt tök szép végigtekerni egyenes, határbeli utakon, olyan nyugodt, szépséges, csendes, kellemes dolog. Ma amúgy kb. egész nap azt hittem, hogy szerda van, csak amikor ránéztem a telefonomra, akkor pislogtam döbbenten, hogy kedd van. El is játszottam vagy százszor, de nem direkt. Csak most nagyon, de nagyon nincs időérzékem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése