2013. június 28., péntek

Logikaaaa

Nem is értem, nagyon nem. Ma reggel elég kellemes meglepetésként ért, hogy tegnaphoz képest fogytam, arra számítottam, hogy kb. ugyanannyi leszek, mert megint ettem egy csomó csokit (jó, nem olyan sokat, csak úgy mégis) és igaz, hogy mindenféle étkezés lefekvés előtt 7 órával történt, de akkor is naaa. Illetve megint nem itthon voltam és eddig bármikor nem itthon aludtam, aztán hazajöttem, mindig tök meglepő számokkal mutatott kevesebben  a mérleg....

Ha ennyi kell hozzá, mindig megszervezem, hogy ne legyek itthon:D Mondjuk vendégségbe sokkal jobban visszatudom fogni magam, az is igaz. De egyébként se ettem úgy más napokon se, mégis olyan...nem tudom.

Egyszer is emlékszem, még ez tavasszal volt, akkor tök idegbeteg voltam, megettem egy egész tábla csokit és másnap reggel 1,5 kggal kevesebbet mutatott a mérleg... Az is 4 előtt volt még amúgy, de hát na.

Hol a logika? :DDD

Ha úgy fogynék, hogy csak csokit eszek és sosem vagyok itthon, az elég vicces lenne :DDDD

Egyébként volt egy ismerősöm, aki azt csinálta, hogy csak édességet evett és kólát ivott, de mellette nagyon intenzíven és nagyon sokat edzett és úgy fogyózott....Végül is leedzette a dolgokat, meg az sok energiát is adott, de hát milyen egészségtelen már... :D 

Untitled

Na mindegy, nyilván nem fogom ezt csinálni, azért eléggé érdekes és logikátlan ez az egész :D

23:23, kívánjatok valamit *.*

4 megjegyzés:

  1. Az is számít, épp mennyi folyadék van benned, nem? Te alapból sokat iszol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Evéstől függetlenül mindig sokat iszok, igen, szóval így továbbá se nagyon értem:)

      Törlés
  2. http://25.media.tumblr.com/85d3125786de487923cbd9274a6069a1/tumblr_mhsyz0L6Yv1rnq3gbo1_500.png
    ez most pont ideillik:D

    VálaszTörlés