2013. november 10., vasárnap

V a s á r n a p - 1 0 .

Ma aztán jól megkaptam a magamét. Annyira, de annyira rosszul esett....Ami eddigi étkezésemre belehetett szólni, hát ma megtörtént.

" Nem túl költséges eltartani. Reggel egy zsemle. Délben egy zsemle. Vacsora semmi. És legyen két liter víz is. "

--> " Tényleg? Hát azért nem látszik" --> :@ Egyébként van benne valami. Rohadtul meghíztam a semmitől és mégsem rossz a mérleg, tök mindegy mennyit eszek, (mondjuk most pont nem, mert nem csinálom elég régóta :') ) de nem nézek ki úgy, hogy tényleg ilyen keveseket eszek....Na majd meglátjuk ^^ " Ami késik, az nem múlik.

" Tegnap megettél majdnem egy tepsi zöldséget. " - miazhogyegytepsivel...majdnembőgtem...

" Már a gulyáslevelest sem szereted? Hát jó...Mióta? D régen szeretted. Ja, amióta kdsjkjfksjf vagy... "

Most tényleg nem értem amúgy ezt a helyzetet. De reménykedem a változásban. Kiakarok tartani. Menni fog. 

És szerencsére ez ma nem is volt túl rossz. De rásegített az "idegbaj" is:
- Egy kávé
- Egy Lieblingspékséti
- Gyümölcslé
- Tea
- Víz

Vendégségben is voltam, a harmadik bekezdés ott játszódott le amúgy, mindegy. Kicsit magyarázkodtam, de ekkor pont nem voltam amúgy sem éhes, előtte reggeliztem nem rég. És ez a reggeli kb. reggel 10-kor volt. Azóta semmit sem ettem. Bárcsak minden nap erős lehetnék. De tudom, hogy azért ennem is kell. Mindegy, ez a mai picit kompenzálja a tegnapit, az állítólagos sok zöldséget. 

2 megjegyzés:

  1. Nem vagy komplett basszus, egyél már ! Többet ! Meg fogsz halni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosem vitatkoztam a komplettségem felől. Egyelőre enni eszek éppen eleget, néha nem, de azért de.

      Törlés