2013. november 7., csütörtök

Am I sick?

Ma reggel nagyon siettem...de még betudtam menni a boltba rágóért és sajnos vettem egy müzlit is. Jó, megettem, mindegy. Egy áfonyás cerbonát, reggel még belefért, na. Az amúgy olyan finom <3

Aztán..nap, nap, nap....víz..víz...rágó, víz...Kettő körül azt hittem meghalok kb. Kénytelen voltam venni egy liter light baracklevet, így 120 kcal...Az a baj, hogy nem szabad ennyit innom és vagy 0,75 litert tuti ittam egyszerre. Úgyhogy utána rosszabbul lettem, szupi.

És akkor ugye már nagyon fájt a fejem és amúgy is rosszul voltam...vettem be gyógyszert, hát rosszabb lett...Amire hazaértem 5 körül, már teljesen a padlón voltam. Nagyon hányingerem volt, de nem tudtam hányni. Muszáj volt ennem pár db kekszet, majd inkább lefeküdtem aludni. 

Nem rég keltem fel, ittam teát, hát. Most lehet, hogy beteg leszek:( Holnapra kiderül, vírus or mégsem. De most megint rossz picit, úgyhogy biztos, hogy egész nap itthon leszek.

SAJNOS nem ehetek majd...csak rizset vagy kekszet max...MILYEN KÁR...és sok tea. Az a baj, hogyha itthon van az ember és szenved, könnyebben esik kísértésbe, bár ha beteg, akkor mégsem. Remélem nem lesz étvágyam és nem rontom el a hetem :') 

Pl. ma sem volt meg az 500 kcal, de majdnem egyik nap sem vagy éppen. Igyekszem. Megint táblázatozni, vezetni kéne, csak ha rontok, nagyon gáznak tartom leírni és akkor ideges leszek. Így egyelőre sokkal jobb + meg is jegyeztem, hogy melyik nap volt mégsem túl jó. Jó ezeket fejben tartani.

Stop this. Im trapped.

2 megjegyzés: