2013. november 2., szombat

"A fagyi visszanyal"

Pedig én úgy próbálkozok, hogy ne máson verjem le azt, amikor nekem van bajom...Hogy lehet valaki direkt ilyen gonosz? Tudom, sokszor én itt nem fogom vissza magam, de sokszor pont azért írok..

... de ha valaki kedves valakivel...és ilyen csúnyán válaszol egy egyszerű kérdésre...

...így is elég rossz kedvem volt. De most még jobban. Annyira, de annyira megbántott most csak egyetlen szóval valaki.

BIZTOS azért, mert ma gyrost ettem és ez a sors, hogy nem kellett volna azt ennem és ezért most büntet, hogy rosszul érezzem magam amiatt is. és hogy így tele legyek még mindig. nem igaz, hogy nem fogom már fel, hogy fogyókúra, ne egyek fölös kajákat. Mondjuk még akkor nem is a gyros főleg, hanem a fagyi...aminek nagy része tejszín és zsiradék és cukor és bleee. 

Nem szabad több hülyeséget csinálnom már, mert úgyis én járok rosszul és visszaüt rám az egész. Hát igen, Léna, Léna, Léna. A fagyi visszanyal. Valóban. 

2 megjegyzés: