2013. november 6., szerda

Terrible Wednesday

Ma valami ritka borzalmas napom volt. DE már reggel óta. Fuhh, nagyon :( Éjjel is felkeltem csomószor, meg rosszat is álmodtam, vagyis leginkább összevissza. Többször is majdnem sírva fakadtam ma, csak próbáltam visszatartani. 

Kb. 7-kor ettem egy fél zsömlét, kávé, aztán 10 körül megint kávé. Este fél hat fele, amikor hazafelé jöttem, újra éreztem azt....amit egyszer....Már kb. délután óta nagyon éheztem, naaagyon(!) éhes voltam...csak ugye nem ettem ... és hazafelé... már túl voltam a teljes üresség érzeten is (ami amúgy a reggeli zsömle miatt nem lenen igaz) .. és azt a zsibbadás félét...mint amikor múltkor egy hétig nem ettem kb és azt éreztem, elájulok, meghalok, összeesek, most áll le a szívem....Csak még fél órát gyalogolnom kellett, míg hazaértem.

Már bőgtem az úton, hogy érjek haza....de már nagyon rosszul voltam...Pedig bakker, ettem reggel egy fél zsömlét.....Igaz, tegnap meg már 4 óta nem ettem...De ez max 1 nap így is (24 óra "étlen") 

Szóval, nagyon rossz volt és féltem, hogy bajom lesz és érjek már haza, ígérem eszek egy falatot...

Én nem is akarom ezt csinálni :( De annyira elkeserít, ahogyan kinézek és alig edzek, ezt kompenzálni kell, még kevesebb evéssel. Ez a hét már megint kezdett jó lenni...Az a baj, hogy szerintem rossz a mérlegem, mert összevissza ér. De így is látom a tükörben, hogy dagadt vagyok, mindegy is. 

Szóval alig értem haza, nagyon rosszul voltam már (és ugye tényleg nulla indok) és lepakoltam és kénytelen voltam enni...mert ezer dolog van még és nem feküdhettem volna le aludni pl:(  De most így nem keveset ettem.....egy szőlőmagvas "téglát" és egy szedres joghurtot. Egy db toffifee-t is, mert megkínáltak. 

És akkor így ma megint csak séta volt, 1 óra -.- ittam még sok vizet amúgy, de mindegy. 

Menyivel jobb lett volna, ha kibírom és nem eszek hatkor már...vagy milyen jó lenne, ha csak két naponta ennék....

depressedeffy | via Tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése