2013. november 9., szombat

Morning és a dinnye...

Talán többet kéne ennem. Talán. De nem sokkal! Valójában csak mennyiségi változtatás kéne úgy, hogy a kcal habár maradjon. Tehát egy zsömle helyett mondjuk 3 almát, de mivel 1-2-től is legalább annyira jól lakok, mint egy zsömlétől, ez egy spórolósdi 30 kcal kb. Meg úgy általában, jó lenne tényleg elhagyni a zsömlét és ilyesmiket. Bár mostanában zsömlén kívül nem volt más olyan.

Ma már reggel nyolckor szépen jóllaktam 150 kcal értékben, de egész napra van egy csomó pároltzöldségem, kedvemre ehetem a 100g/30 kcal -os mixet. mindenféle finomság van benne, a szokásos dolgokon kívül például sütőtök is. Azt hittem nem lesz finom, de amúgy tök jó:) Persze ezt is csak mértékkel, max 2x ehetek már ma és úgy beosztva, hogy mondjuk délben és fél 4-kor, aztán vége. Fontos a sok tea és a folyadék, azt mindenképpen. 

Most lehet, hogy már nem leszek betegebb *lekopogja* és nem megy át vírusba sem. Valószínűleg a soknapi túlterhelés/nemalvás és "nemevés" jött ki rajtam. Ugyan, kit akarok becsapni, hol normális az, amikor valaki egy napon reggel eszik egy müzlit meg majd a nap folyamán még 3 kekszet? Nem vagyok anorexiás, hogy így viselkedjek. Legalább az 500-at be kéne tartanom, csak ahogyan az elején is írtam, normálisan, minél egészségesebben, annál jobb. Nagyon nagyon hosszútávon még ez is veszélyes, az a baj, de addig csak nem megyek el. Meg hát valamikor elrontom, sajnos.

A sport mostanában elég gáz volt, egyelőre nem nagyon tudom mg, mit csináljak...

Untitled

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése