2013. november 28., csütörtök

Elbújva

Mostanában igyekszem reggelizni, mert ugye régebben csak egyszer ettem egy nap, de ez nem jó. Így is egészségtelen ez, de nem tudom megoldani másképp. Csakhogy mostanában eszek reggel, kb. 7-kor és 10-11 felé meghalok az éhségtől és nagyon korog a gyomrom. És ez annyira, de annyira gáz. Nem nagyon tudom mit tegyek...mert emberek előtt nem akarok enni....

Illetve, bevallom, volt egy megoldás, amikor egyszer megtehettem, hogy 1-kor elmentem egy távoli helyre, ahol egyedül voltam és vettem egy kis kaját...Nagyon nem bírtam már...muszáj volt...De annyira szánalmasnak éreztem, hogy "menekülök"....

Amikor meg emberkék szólnak be nekem ok nélkül, sírva tudnék fakadni. Mostanában nem érzem magam túl jól. nem tudom, mi lesz még. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése