2013. november 3., vasárnap

Kajaaa

Tumblr

Sosem ettem még színes, cukormázas fánkot, annyira igazából nem is vonz. Nagyon régen, amikor ettem mekis kaját ( min. 3 éve már nem ) , akkor talán ettem csokisat. Most elvileg van valami új körtés, tuti jó lehet, de nem, nincs rá szükségem :')

Untitled

Ez nem tudom mi, de eszembe jut róla, hogy egyszer csinálhatnék házi nutellát.
Érdekes ötletnek találom.
Na jó, amúgy nem. 
De kihívás lenne szabályos spirálba belepréselni egy üvegbe.
Talán.

Yummy

Jaj, nem rég adtam én is valakinek ilyen csomagot
^^

Tumblr

Utoljára júniusban sütöttem muffinokat, 
ohh, az de jó is volt (: 

(24) Tumblr

Eper, málna, cseresznye, banán.
Nyami, gyümik. 
Ezekből lehet egyáltalán kapni ősszel is valamit? Tuti nem. Max banánt, gondolom, múltkor is láttam a zöldségesnél.

Untitled

Hihi, ez valami szerencsetorta lehet. 

Tumblr

Ez fincsi is, meg egészséges is, meg nem is
:DDD

Yummy!

Úú, már ettem ilyen színes tortát, érdekes volt.
Egyszer én is kipróbálom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése