2013. november 13., szerda

A múltkori filmeshez...

Szerintem egyszerre ilyen sok e-mailt nem igazán kaptam még erre az e-mail címemre, mint tegnap. Jó sok ember érdeklődését felkeltette a film, amiről blogoltam. Elnézést kérek még egyszer mindenektől, hogy nem írtam le...de tényleg nem akartam és hirtelen annyira kiakadtam. Utólagosan lehetséges, hogy tényleg én reagáltam túl, mert k. ilyen reagálásokat kaptam pl, hogy:

- "most te ezen kiakadtál? Ez semmi...-.- " 
- " hát te hülye vagy, hogy egyáltalán megnézted...vess magadra..."
- " én megértelek, ez szerintem is durva, sosem gondoltam volna..." 
- "...fuhh, ez undorító...ez már ... én sem találok szavakat..."
- " túlspirázod, a mai hülye világban minden van már..."
- " nem értem, miért akadsz ki rajta vagy miért nem hallottad még..."
- " na, erre nem gondoltam volna..."
- " huhh, ez tényleg gáz, bár szerintem csak az egyik...a másik kettő elmegy..."
- " megértem, ez tényleg borzasztó, főleg képekkel milyen lehetett..."

Megoszlanak a vélemények teljesen, de örülök, hogy valaki egyet ért velem és vannak olyanok, akik szerint se normális ez, meg azért elég durva. Akinek meg ez abszolút semmiség és nincs baja ilyen módszerekkel...hát nem tudom...remélem nem teszi meg, azért kiakadnék rajta ...Vagyis...No mindegy. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése