2013. november 2., szombat

Mit tettem?

Igen csak meglepő dolgot tettem. Magamat is megleptem. Amúgy meg számítottam már erre, egyszer írtam is, hogy hülyeség, csak nem gondoltam, hogy alkalom adódik rá.

Ma 1,5 - 2 év után gyrost ettem...Csirkéset persze és sali + öntet, ami benne volt, meg olyan vékony pita, a kedvenc helyünkön, nagyon nagyon szerettem régen. Ma amúgy kissé kényszerítve is lettem, de ... mindegy. Ez volt tuti vagy 300 kcal körül, mert olyan kis mini, szendvicses fajta, annyira nem volt sok extra benne, hogy sokkal több legyen, szerintem. Első ránézésre féltem is, hogy eszek és éhes leszek utána, de bakker, alig bírtam megenni az utolsó falatokat. Elszoktam már az efféle nagyobb mennyiségű kajától, mármint nem annyira, de mostanában azért tudjuk mi volt. 

Untitled

Ez elég fura tőlem, nagyon is. Ohh, és még fagyit is ettem, ez főleg durva...De ez max 100-120 kcal volt.

Kcalban még majdnem okés is ez a nap, csak na...olyan rosszul érzem magam miattuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése