2013. november 2., szombat

Levendulaméz.

Az október 31-ét és november 1-jét Halloween alkalmából pillecukrozással és rántotthúsozással töltöttem. remekséges, valóban. Meg kávé és tea. És citromos víz. Annyira hülye vagyok -.-

Jó, ebből amúgy a pillecukrok 100 kcal/nap volt kb, meg amúgy az egész minden nem volt túl sok, csak bazi egészségtelen minden, jobban, mint mostanában bármikor. Szóval ez nem annyira volt túl jó.

Ja, meg valamelyik nap vendégek voltak és ebédeltem, csirkét salátával, meg főtt zöldséget, mert hogy miazmármeginthogyénnemhajlandóztatokenniésebédveésmindnekieszikésna 

Hát jó volt. 

Woh, viszont amúgy három nap alatt 12 óra edzés, de ebből bevallom, max összesen 10 óra volt aktív sportolás, sajnos. Hát én hülye vagyok ><

心水♥ -- TOPIT.ME 收录优美图片

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése