2013. november 28., csütörtök

Csak hogy legyen jó is *.*

Bár nehéz szakasznál vagyok, október 21.-e óta van ez az extra dolog, mert ez már ilyen utolsó utáni lefogyási lehetőségi szint, karácsonyra már csak egy kicsitnagyon jól kéne kinéznem. Ugye ált. 500 kcalra pályázok, max. 5x fordult elő a mai nappal átlépés úgy, hogy 1000-nél mindig nem több, plusz minden nap próbálok valamit.

Tüptürüpp, 3 majdnem 4 kg is lejövőfélben van. Ha még 1,5 kg-ot fogyok, már fél boldogság. Persze nem az a cél, de hát: bátorság...erő...kitartás...Persze vigyázni kell! nem akarok én hiánybetegséget vagy ilyesmit. 

Lehetőleg egészségesen étkezés ugye, fő törekvés, még ha néha nem is jön össze. Aztán a folyadék szintén. Plusz mozgás kihagyhatatlan. De még  vitaminokat is jó lenne szedni, nem abbahagyni. 

Illetve, egy 1-2 hónapja nem látott rokon azt mondta, hogy fogytam *_* Kedves. Ő nagyon. De még van mit, van miből. 

Amúgy egyre gyanúsabb a mérlegem. Összevissza mér. A kinézet is fontos, úgyhogy nagyjából látom amúgy a változást, de hát, de hát. Pont ez az, külsőre annyira amúgy nem feltűnő. Nem tudom honnan fogytam. Nekem amúgy is a ronda helyekről kell. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése