2013. november 13., szerda

Keddi nap

Ma (vagyis már tegnap) egész nap sietős napom volt, főleg reggel, futhattam 2 km-t a buszhoz 2 perc alatt kb, annyira elaludtam és uhh. Egész nap nem volt alkalmam enni, inni igen, volt nálam víz. De tiszta fáradt voltam, meg minden. Négykor értem haza és fél órán keresztül ettem...Annyira vártam, mint még soha...már tényleg majdnem rosszul lettem...Csak mert reggel nem volt időm enni se és ugye csak itthon eszek.

Fél órán át csak ettem, de nem sokat, leginkább mínusz kettővel...Túl sok volt hirtelen, túl éhes voltam, vigyázni akartam. Szóval ma amúgy nem direkt éheztettem magam. 
- Egy nagyon finom magvas szendvics (150)
- Egy kis müzli (100)
- Egy kávé (50) 

..és kb. ennyi. Úgyhogy elég jól megúsztam...csak előtte nagyon szenvedtem...És este is futottam 3 km-t, így ma 5 km futás is "sport". Most amúgy nem tudok aludni, pedig nem is vagyok éhes sem a dolgokhoz képest, csak idáig húzódtak teendőim. Plusz gondoltam blogolok is egyet, ha már úgysem tudok aludni. Viszont ez most nagyon nem jó, mert nehéz napom lesz és nagyon fáradt leszek:( Hatkor pedig kelnem kell már...Most meg (HHH) hajnali  háromnegyed három....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése