2013. február 28., csütörtök

Megtanultam számolni?:O

Nem, nem-nem, én sem értem. De ma nem léptem 500 fölé :O Sőt, "csak" háromszázvalemynni. Érdekes. Haladás. Vajon miért? Najó, najó. Az már mellékes, hogy majdnem 5 liter folyadékot megittam ma, de olyan szomjas voltam...O.o 12:00-ig már 2 liter víz, kávé(k). Aztán még 2 liter víz...és gyümilé is.



Csak most ne rontsam már el...Mert még vagy 5 órán keresztül tuti fent leszek. De nem, már este van, nem eszek ilyenkor. 

Jelen pillanatban nagyon fáradt vagyok, de sok dolgom van még, nagyon, úgyhogy jó lenne nekiállni, azonnali hatállyal.

Egyébként olyan vicces, amikor az asztal mellé tekintek és van 11 db 2 literes üres ásványvizes palack, amit 1 hét alatt gyűjtöttem össze azokból, amiket csak a szobámban fogyasztottam el. (Mert ugye máshol is iszok ám, mindig van nálam víz). Vicces és egyben ijesztő is valahol. Mert hát ez mégis csak 22 liter víz  bugyolája. Fura elképzelni azt a sok vizet...
No mindegy, inkább kidobom őket. Amúgy kiszoktam, csak néha felgyülemlik, mint most is. A család eléggé hülyének néz ilyenkor, amikor 2 körben megyek le a kukához, karom tele palackokkal, bár megértem, érdekes látvány lehet. Amúgy azért már megszokták valamennyire, szóval nem vészes. 

2 megjegyzés:

  1. Már egy ideje 5-6-7 max 800-as napokat olvasni ezen a blogon, ezer alatt kizárt h ne fogyjon valaki ilyen kajálással, amíg nem éri el a 15-16 kiló. én nagyon ezt tapasztaltam.
    remélem nekem meg lökést ad a szégyen, hogy mennyire el vagyok maradva az ilyen ügyes jányokhoz képest:)

    VálaszTörlés
  2. Az a baj, hogy 500 fölött a nem rendszeresség miatt (gondolom) tényleg sokszor hízás a vége:/ Szóval az én esetemben tényleg az lenen jó, ha 500 alatt tudnék maradni.

    Olvastam már tőled nagyon szépeket, biztos menni fog!:)

    VálaszTörlés